top of page

איך לפתות גבר - 10 עצות ששוות זהב

בנות, הפנינים שתקראו עכשיו הן פרייסלס, כדאי לצלם מסך. יחד עם זאת, כותבת מניסיוני האישי בלבד (את הודעות התודה שלכן אפשר לשלוח לי במסנג'ר). שנתחיל?



הגבר שאת רוצה לפתות, רוצה להרגיש נחשק, שאת נמשכת אליו. לא שאת לחוצת-חתונה ותלכי עם כל אחד, אלא שדווקא הוא שונה ומיוחד. תאמיני לי שאם הוא בקטע שלך, ותשלחי לו הודעה באמצע יום עבודה על איך שבא לך לגעת בו, הוא לא ייבהל, להיפך, זה יעלה לו חיוך. אל תגידי לו דברים כמו ''אתה רזה/שמן מדי'', ''אתה לא גבוה מספיק'', ''אתה מאבד שיער'', ''אתה לא גבר על מלא ומראה רגשות מדי''. עצה 1 – הימנעי מביקורת ותגרמי לו להרגיש גברי ומושך.

 

קצת מסתורין לא מזיק. לא חייב לשכב בפגישה השנייה. גברים מעריכים נשים עם ביטחון שיודעות מה הן רוצות. חוץ מזה, אם תשכבי בשביל להיות טיפוס מרצה, הוא ירגיש את זה. גבר רוצה שתהיי בעניין כמו שהוא בעניין. עצה 2 - הוא רוצה שאת תרצי לשכב. קחי את הזמן להכיר לפני המיטה. 

 

גברים הם ויזואליים. הם אוהבים אישה מטופחת. אז אם את מסריחה מהפה, מזניחה את גופך, מזיעה מהשחי, עם ציפורניים שחורות ושיניים צהובות, זה לא ילך. עצה 3 – להיות אסתטית, להתלבש נשי בבגד מחמיא (למשל שמלה עם מחשוף קטן ומרומז).

 

אף גבר לא רוצה להרגיש שהוא לא טוב מספיק בשבילך. למשל, לא מפרנס מספיק. עצה 4 – לכבד אותו. לגרום לו להרגיש שהוא משמח אותך ומועיל לך. אם את מרגישה בטוחה אתו, תגידי לו את זה.

 

אחיותיי היקרות, אני יודעת שזה מפתה לדבר עם הגבר שלך על האקסים, אבל אף גבר לא רוצה לשמוע כמה האקס שלך היה מוצלח ממנו. אם כבר, תצייני ב-מה הגבר שלך מתעלה על האקס. עצה 5 – אל תגלי לו עם כמה גברים היית ואל תעשי השוואות שהוא נופל בהן.

 

גבר רוצה להרשים אותך, לפתוח את נוצות הטווס שלו מולך. יש גברים שאפילו יחרטטו רק בשביל שתחשבי כמה הם מוצלחים ומסודרים כלכלית. עצה 6 – אם זה גבר טוב וישר, התפקיד שלך הוא ''למחוא כפיים'', להתרשם ממנו. פחות להרשים אותו. יותר חשוב לצחוק ממנו, מאשר לנסות להצחיק אותו. זה יעשה לו טוב ל-אגו.

 

נשים, אני יודעת שזה בוער בנו לדבר, לשתף, לחפור. אבל גם גברים רוצים להישמע. אם את רוצה שהוא יהיה שלך, עצה 7 - אל תדברי רק על עצמך, תתענייני בו ובתחומי העניין שלו.

 

יש שוני בין המינים. בעוד שאני רוצה גבר עם עמוד שדרה, כזה עם בטחון, שלא יפחד לשים לי גבולות ולהיות מניאק כשצריך, דווקא גברים מחפשים אישה מקסימה, טובת לב וחייכנית. עצה 8 – תהיי כנה (גברים לא טיפשים ומרגישים כשאת לא אותנטית) וכיפית (תחייכי, תיהני בחברתו ותהיי קלילה).

 

גברים הם תחרותיים. הם רוצים אתגר, את צריכה להיות האתגר. הם לא רוצים אישה אובססיבית שכרוכה אחריהם. אם הוא רואה אותך בבר, הוא רוצה שתחייכי אליו ותביטי בו במבט נשי ומבויש ואפילו לפעמים תיגעי בו תוך כדי שיחה ''בטעות'' נגיעות רנדומליות, כדי לסמן לו שהוא יכול לעשות את ה-MOVE. כן, הוא הצייד, הוא צריך לפעול. עזבי את הפמיניזם בצד לרגע. עצה 9 - תני לו לחזר אחרייך, שהוא יהיה זה שיתחיל את רוב שיחות הוואטסאפ (כי כשהוא משקיע, הוא נקשר). תראי לו ש-את בעניין שלו, אבל עדיין הוא לא כבש אותך עד הסוף.

 

אם גבר משקיע, הוא רוצה הכרה על כך. המילה 'תודה' היא קריטית. הראי לו שאת מעריכה כל דבר שהוא עושה למענך. הוא רוצה להיות הגיבור שלך, המאהב הכי טוב שלך. הוא רוצה שתאמיני בו. ו... אני יודעת שזה קשה, אבל, עצה 10 - אל תנסי לשנות אותו.

 

נ.ב - השבוע התחלתי לצאת עם מישהו. חשבתי... לאן נצא לדייט שני? לא רוצה בית קפה שיהיו בינינו שתיקות מביכות. אז יצאנו לערב שנקראפאב קוויז של מה הלו''ז באברהם הוסטל. היה אש! צירפו אותנו לקבוצה והתחרינו נגד קבוצות אחרות בשאלון טריוויה, אז לא הייתה מבוכה בכלל. להיפך, בסוף הערב קבענו לדאבל דייט עם הזוג שהיה אתנו בקבוצה. הזמנתי שתיה מהבר ורציתי לשלם, אבל הדייט שילם עלי. נשים עצמאיות, אני מבינה אתכן, אבל גבר שרוצה לשלם עליכן, זו גם צורת חיזור. תנו לו.  

 

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page