top of page

באיזה אפליקציות הכרויות כדאי להשתמש?

במסגרת מה הלו"ז אפשר למצוא מגוון פעילויות להכיר חבר'ה חדשים ובכללם בני זוג פוטנציאלים באופן פרונטלי. פעילות ההכרויות היעילה ביותר היא כנראה ספיד דייט, אבל אנחנו מאמינים שלנסות להכיר את החצי השני שלנו בפלטפורמות נוספות במקביל תחשוף אותנו לקהל רחב יותר כדי שיהיה לנו קל למצוא פרטנרים מדויקים יותר לצרכים שלנו. כן, גם באמצעות האינטרנט.

אז חוץ מהאופציה המגניבה של שידוכים מותאמים אישית מבית הפרויקט של תומר וכריס אנחנו ממליצים להרחיב את כמות האפשרויות גם באונליין ולהירשם לכמה אפליקציות ואתרי ההיכרויות.

יחד עם זאת, חשוב לציין שלא כל אפליקציה מתאימה לכל אחד, כלומר לאנשים שונים מומלץ להשתמש באפליקציות הכרויות שונים כי לכל אחת מהן יש את הייחודיות שלה.


אפליקציות הכרויות מומלצות

החלטנו לסקור עבורכם כמה מהאתרים ואפליקציות ההיכרויות המובילות ולמי מתאימה כל אחת מהן לפי הנסיון שלנו:

- אוקייקופיד: אתר שמשתמש באלגוריתמים כדי לבצע התאמות. הוא מבקש מכל אחד מהמשתמשים לענות על מגוון של שאלות ומציג פרופילים מתאימים כשליד כל פרופיל מצוין אחוז ההתאמה איתו (בהתאם לתשובות לשאלות). גרסת הבסיס של האתר היא חינמית, אז יש שם מבחר מאוד רחב. מאחר ויש שם דגש על הטקסטים שכתבתם, אוקייקיופיד מתאים במיוחד לחבר'ה שנונים, לכאלה שיודעים להתבטא בצורה טובה ולחבר'ה בעלי תחומי עניין מגוונים.


- טינדר: אפליקציה שלימדה אותנו להחליט על בסיס תמונות בלבד את מי להחליק ימינה (מתאים לי) ואת מי שמאלה (לא מתאים). ההתבססות על מראה בלבד מביאה לכך שאנחנו ממליצים להשתמש בטינדר בעיקר למי שנראה ממש טוב, או שלפחות יש לו תמונות מאוד טובות של עצמו. האפליקציה קצת מנוונת מבחינת הפילטורים והם מתבצעים בעיקר על בסיס מרחק וגיל. אגב, בטינדר אין צורך לציין גובה, מה שהופך אותה למומלצת במיוחד לבחורים נמוכים. אם המראה החיצוני מאוד חשוב לכם ואתם מחפשים מבחר ענק - זו האפליקציה בשבילכם.


- באמבל: אפליקציה בה הבנות הן אלה שמתחילות עם הבנים, אז אם את רוצה להיות יותר אקטיבית בחיפושים או אם הפרופיל שלך יחסית מבוקש ואתה זוכה בד"כ לביקוש גבוה בקרב הבנות, באמבל היא אופציה מצוינת. האפליקציה צוברת בארץ תאוצה בשנה האחרונה וגם שם יש מבחר לא קטן.

ויש גם רכילות עסיסית. מנכ"לית באמבל עבדה בעבר בטינדר והיתה בזוגיות עם הסמנכ"ל. הקשר הסתיים בתביעה על הטרדה...


- ליידיס פירסט: אתר הכרויות שכשמו, נותן את זכות הבחירה לנשים. הנשים הן אלה שפונות וכותבות לגברים, והגברים יכולים להגיב אם פנו אליהם. יש שם קטע מגניב שהאשה יכולה להגדיר שאלות מסוימות והגברים יכולים לכתוב לה רק אם ענו נכון על השאלות. הוא גם מאוד מפוקח ולדעתנו אם אתם לא שם - שווה לנסות...


- שליש גן עדן: אתר המיועד לציבור המסורתי - דתי, כך שאם הדת והמסורת חשובים לכם - האתר יכול להתאים. כמובן שאפשר לנסות להכיר חבר'ה מסורתיים גם באתרים הגדולים, אבל כשיש אתר שמתמחה באוכלוסיה הדתית, נוצר לו יתרון מסוים על פני שפונה לכולם. מהרושם שלנו, אחוזי ההצלחה שם הם לא רעים והחבר'ה שם מתמקדים יותר בתוכן מאשר בנראות החיצונית.

אם ניסיתם כבר את שליש והוא לא הניב תוצאות, לגמרי שווה לנסות גם את האתר הבא


- החצי השני: מתמקד באוכלוסיית הסטודנטים. האתר מפרסם את עצמו באופן מסיבי באוניברסיטאות השונות ולכן מתאים מאוד לצעירים וסטודנטים. החסרון שלו הוא שהמבחר יחסית נמוך כשעוברים את גיל 30. אם עברתם את גיל 30 כנראה שלא תמצאו שם מבחר רחב מדי.


- אלפא: אתר לקרייריסטים כשהגיל הממוצע בו הוא כנראה סביב ה-40. האתר מבקש מהמשתמשים להעלות קובץ עם קורות החיים ומקפיד על מילוי פרטים נכונים. החסרון המהותי שלו נובע מכך שהוא בתשלום, מה שמקטין מאוד את המבחר בו יחסית לאתרים אחרים חינמיים. יחד עם זאת, כשאתה עושה מנוי אז יש לך פחות תחרות.


- אלי הבוטית: פלטפורמת הכרויות חדשה יחסית שבה ניתן להעלות מספרים של אנשי קשר שהיינו רוצים להכיר דרכם. בוטית של ווטסאפ תנסה לשדך לכם דרך מכרים משותפים שששניכם העליתם את הפרטים שלהם. מיזם מעניין וקצת שונה ששווה לעקוב לאן הוא יתפתח.


- האננס השמח: מיזם הכרויות מדליק לבני 50 פלוס שיוצאים מהמסמך למפגש חברתי מהנה במסעדה ושם מכירים אנשים חדשים באופן פרונטלי.


- חמישי בתשע: בתקופת הקורונה היה מיזם נחמד שבו עונים על כמה שאלות והוא מנסה למצוא התאמה לדייט בוידאו. נחשו באיזה יום ובאיזה שעה :) החסרון המרכזי הוא שניתן היה להכיר פרטנר אחד בלבד פעם בשבוע וזו אולי הסיבה שהמיזם פחות פעיל נכון לכתיבת שורות אלה (אפריל 2024). יחד עם זאת, הרעיון של הכרויות בוידאו לגמרי יכול להיות מעניין. מדי פעם יש הכרויות בזום שמתארגנות ע"י פלטפורמות אחרות ובהן מכירים מעל עשרה חבר'ה בערב אחד.


- פייסבוק: פייסבוק הוא כמובן לא אתר הכרויות אבל הוא שופע ברווקים וברווקות שמחפשים להכיר. יש המון פוסטים בקבוצות פייסבוק כמו למשל "מה הלוז : הכרויות, מפגשי חברים וכיף" או "צעירי רמת גן - גבעתיים" שבהם רווקים מספרים על עצמם ואפשר לשלוח להם הודעה ולהכיר אותם שם. אם אתם מתחזקים פרופיל פייסבוק מעניין עם תמונות טובות - פייסבוק היא פלטפורמה שיכולה מאוד להתאים להכרויות, במיוחד עבור חבר'ה שמרגישים שהגיל והגובה שלהם זוכים לפחות ביקוש באתרים הסטנדרטים, מאחר ואין צורך לציין גיל וגובה בפייסבוק.


- גריינדר: מחפשים זוגיות עם מישהו מהמין שלכם? זה המקום :)


- סטוצים: אם במקרה אתם מחפשים קשר לא רציני מכל סיבה שהיא - יש את האתר הזה.


חשוב לומר שמחקרים הוכיחו שחבר'ה שמשתמשים באפליקציות הכרויות הופכים להיות בררנים יותר ולכן חשוב לשים לב שבמקביל לכך שהעלינו את כמות האפשרויות שלנו על הנייר, אנחנו גם יוצאים ליותר דייטים ולא הופכים להיות סלקטיבים מדי...

הכרויות במציאות

ישנם כאלה שמעדיפים להימנע מאפליקציות ומעוניינים להכיר במציאות. זה מתאים במיוחד לחבר'ה שהם הרבה יותר מרשימים במציאות מאשר איך שהפרופיל שלהם נתפס ברשת האינטרנט.


לאמיצים שבינהם, אנחנו יכולים להמליץ להתחיל עם בחורות שמוצאות חן בעיניהם באופן פרונטלי ואת זה אפשר לעשות בכל מקום: בקניון, בבארים, בהפסקת האוכל בעבודה או בתחנת האוטובוס.


הפחות אמיצים יכולים לנסות להכיר במסגרות אחרות כמו ספיד דייט ופעילויות רווקים אחרות. שווה גם לבדוק את האירועים והפעילויות של מה הלו"ז שהם אומנם פתוחים לקהל הרחב אבל יש שם בעיקר צעירים רווקים.


הנה 3 אופציות להכרויות שלא דרך אתרים:

1. האירועים בהם מחפשים להכיר לא חייבים להיות מוגדרים לרווקים בלבד: אפשר להכיר את המיועדת בהרצאות על הבר, טיולי צעירים, מסיבות, ערבי משחקי קופסא, קורס גיטרה ,סדנת משחק, או כל מפגש חברתי אחר שמארגנים החבר'ה הצעירים של מה הלו"ז. בשנת 2024 עם הרגיעה של הקורונה המפגשים הפרונטליים חזרו בשיא הכח.


2. אופציית ביניים בין הכרות במציאות להכרות באינטרנט אפשר למצוא בפעילות הכרויות בזום, או לחלופין ספיד דייט בזום. פעילות בה מדברים עם המון רווקים בערב אחד, מתרשמים איך הם מתנהלים בתוך שיחה בקבוצה ועם אלה שהיתה לנו שיחה טובה איתם ונראה שדברים יכולים להתחבר - יוצאים לדייט. אפשר למצוא לא מעט פעילויות הכרויות שכאלה פה באתר.


3. וכמובן, יש את האופציה של שידוכים, בפגישה אישית עם תומר וכריס. בפגישה עוברים על מאגר עצום של רווקים ורווקות, לשמוע את חוות הדעת של תומר וכריס עליהם מתוך הכרות אישית ולבחון אם יש התאמה. אם יש צורך בכך אפשר גם לקבל ייעוץ מותאם אישית בתחום ולהבין מה אפשר לשנות ולשפר כדי למצוא ולהצליח לתחזק זוגיות טובה.

בחור מחליק בטינדר
אפליקציות הכרויות מומלצות

מי אנחנו?

למי שלא מכיר, אנחנו תומר וכריס, שדכנים ומאמנים ליצירת זוגיות. אנחנו מציעים למחפשי הזוגיות שבינכם לא רק ייעוץ וליווי בדרך למציאת פרטנר\ית לחיים אלא גם שידוכים מתוך מאגר של מעל ל-5,000 רווקים ורווקות, כך שקל לנו למדוד את ההצלחה של הלקוחות שלנו באופן פרקטי. חוץ מזה אנחנו מארגנים מפגשי הכרויות וערבי ספיד דייט מדליקים, אז שווה לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלנו :)


ניתן להצטרף ללא תשלום למאגר המשודכים באמצעות הקישור: https://www.mahaluz.co.il/oursingles


פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page