top of page

היא בול בשביל אסף!

עודכן: 18 באוג׳ 2020

בכל חבורה שמכבדת את עצמה יש אסף.

אסף הוא לא אחד שנורא מתבלט או שמדבר כל הזמן ככה שתהיה חייב להקשיב לו או להנהן כאילו אתה מקשיב, אבל איכשהו באופן טבעי קשה שלא לשים לב אליו. תכלס זה לא כזה מפתיע כשחושבים על זה. אסף מדבר כשצריך לדבר, ולמרות שהוא לא אחד שמתווכח - בסוף הוא זה שפותר את הבעיות. נגיד אם יושבים במסעדה ויש טעות בהזמנה אז הוא יודע איך לדבר, אין מה להגיד. או אם רוצים לעשות משהו שלא מאה אחוז חוקי - ברגע שהוא מצטרף לזה אתה יודע שמותר. אפשר גם לשבת איתו ולשתוק - אבל לא בקטע מביך, בקטע של סתם לצחוק על המצב ועל כלום. ולא שזה משנה משהו אבל זה תמיד משדרג את המעמד הכללי של החבורה, להסתובב עם מישהו שנראה כמו אסף. אם הוא איתם, זה מה שאנשים אומרים לעצמם, כנראה יש בחבורה הזו משהו. וככה אתה מתנהל לאיטך בלי יותר מדי לחשוב על מה המשמעות של כל זה, וברגע סתמי דווקא זה תופס אותך.

אתה יושב עם כולם כמו תמיד אבל קולט שמשהו שונה. ואז אתה רואה דבר מוזר - כל מי שיושב איתך בשולחן הם אנשים מבוגרים. ואתה לא רוצה לצאת פתטי אז אתה מעמיד פנים שגם אתה. איכשהו כולם כבר במערכות יחסים של שנים עם חתונה או בלי, ואפילו אלה שחשבת בלב שמי בכלל תרצה אותם.

נגיד אתה.

ונכון שאף אחד לא שאל אותך אם להתבגר ושאתה די עושה מה שאתה יכול, אבל עדיין איפשהו זה מרגיש קצת רע. עכשיו כשמוצו כל הבדיחות על זה שדווקא אסף הוא זה שצריך לגלות אמפתיה לאלה שלא הצליחו להימלט ושינצל את הזמן כל עוד הוא יכול להחליט בעצמו מתי ללכת לשירותים, נשארו רק השאלות של מה עושים בעצם.

וזה לא שחייבים לעשות משהו, הרי מישהו כמו אסף לא באמת צריך עזרה בתחום. אבל בכל זאת יש איזה משהו מציק כל פעם שנפגשים. ואסף הוא הכי בסדר בעולם אז אתה לא באמת יכול להפיל עליו עכשיו שמעיק להסתובב איתו. זה פשוט כנראה המבט הזה של אסף, זה שמופיע כשהוא לא אומר כלום, זה שגורם לך להרגיש כאילו כן. וכולם ניסו לדבר איתו ולהסביר לו שהוא לא יכול להתנהל ככה במציאות. שהוא כנראה מחפש משהו שלא קיים. ואחרי שכולם התייאשו אתה היחיד שעוד המשיך להכיר לו בנות שהן בול בשבילו. זה לא תפס אבל הרגשת יותר טוב עם עצמך כשהוא אפילו לא תמיד הצליח להסביר למה הן לא. ונכון שאחרי זה הייתה התרחקות מסויימת אבל זה לא היה בקטע רע או משהו כזה, גם הוא רצה את זה.

וידעת שזה סבבה מבחינתו ושהוא בסדר עם זה שלא כל יציאה כולם צריכים להיות ולא הכל צריך להתאים לכולם. והסידור הזה התאים גם לו ולא רצית לחשוב על זה יותר מדי. והחיים קורים.

ומוזר שדווקא עכשיו כששוב מנסים לחדש את הקשר עם אסף הוא לא עושה מאמצים מצידו. טוב זה לא מוזר, זה לא שאתה לא יודע למה הוא לא מתאמץ אבל שלפחות יעמיד פנים. כי הוא מה יש לו להתאמץ - הוא הסתדר מבחינתו. הוא בקשר עם איזו מישהי, אבל איזו מישהי, מישהי שבחיים לא היית חושב עליה בשביל אסף. לא ברור מה נהיה מאסף אם זו מי שהוא בחר.

זאת בחורה שהיא ממש לא בול בשביל אסף, ומשום מה גם הרחיקה אותו מכולכם.

אבל אין מה לעשות, קורה שחברויות משתנות בחיים, מתבגרים.

וזה כנראה היה צריך לקרות בלי קשר. וטוב שזה קרה. אחת שמנהלת את אסף לא מתאים שתהיה קשורה לחבורה.

אז הכל הסתדר על הצד הטוב ביותר, כבר אין מבטים מעיקים ולא צריך לחשוב מה עושים, פשוט מבלים כמו פעם. פרייסלס.

עכשיו רק צריך למצוא אסף חדש.


פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page