top of page

הצעות בעלות אופי מיני באפליקציות הכרויות

עודכן: 27 בפבר׳ 2022

השבוע 3 בנות שונות שיתפו אותנו שבחורים שהן הכירו באפליקציות הכרויות העלו כבר במהלך השיחה הראשונה הצעות בעלות אופי מיני. גם הצעה לדייט ראשון לדייט ראשון בבית של הבחור נתפסת בעיננו ככזו. העלנו את השאלה בדף הפייסבוק שלנו ומסתבר שמדובר בתופעה מאוד רחבה. זו הסיבה שהחלטנו להקדיש את הטור השבוע לנושא השיח הבוטה באפליקציות ההכרויות.


קיימנו שיחות עם כמה בחורים והנה הממצאים שלנו. מסתבר שבחורים רבים מחלקים את הבנות שהם פוגשים באתרי הכרויות ל-3 קבוצות:

1. בנות שהם היו מעוניינים להכיר לעומק ואולי להמשיך לקשר רציני

2. בנות שמלכתחילה הם מרגישים שהן פחות מתאימות למשהו שהוא מעבר לסטוץ.

3. בנות שהם אינם מעוניינים בהן כלל.

את שתי הקבוצות הראשונות הם יסמנו ב"לייק" אולם בעוד שעם הקבוצה הראשונה הם ישוחחו בנימוס, עם הקבוצה השניה הם יהיו מעוניינים להיפגש רק אם יש סיכוי לקחת את הקשר לכיוון מיני בהקדם האפשרי. זו הסיבה שהם מרשים לעצמם להציע הצעות כאלה כי "גם ככה אין מה להפסיד".


מה שמעניין הוא שרובם לעולם לא ירשו לעצמם להציע הצעות כאלה פנים אל פנים, אלא רק כשהם מרגישים מוגנים מאחורי המקלדת. באפליקציות יש תחושה שאף אחד לא משגיח ושאפשר להתנהג איך שרוצים. מי שנוהג כך לא לוקח בחשבון את התחושה הלא נעימה שההצעות האלה יוצרות אצל הצד השני.

אז קודם כל, אנחנו חושבים שמודרציה (פיקוח) כמו שאנחנו עושים בנושא הזה היא חיונית. בחורים שנרשמים למאגר הרווקים שלנו לא ידברו כך לבנות שחברנו להם (ואם זה יקרה הם ימצאו את עצמם מחוץ למאגר). היינו ממליצים גם לבעלים של אפליקציות ההכרויות לנטר את השיח קצת יותר כדי שהחוויה של כולם תהיה נעימה ומכבדת יותר.


אחת הבנות ציינה שהבנים מציעים לה להיפגש בבית וכועסים כשהיא מסרבת, שהרי "גם על דרינק בבית אפשר להכיר". מעניין אם היו מציעים את ההצעה הזו גם אם היתה להם הזדמנות עם גל גדות, או שבדייט איתה הם היו משקיעים יותר. חשוב לציין שאין כל בעיה אם בחור ובחורה משוחחים זה עם זו בצורה מכובדת, נפגשים ומחליטים לקיים יחסי מין בפגישה הראשונה. זה לגיטימי לגמרי. הבעיה היא נטו בשיח הלא מכבד ובשליחת טקסטים פרובוקטיבים לאדם שהרגע התחלת לדבר איתו.


הבחורים שעושים זאת מפסידים מכמה כיוונים:

* קודם כל, השיח הזה הוא הסיבה שבנות רבות מחליטות להימנע מאתרי הכרויות מה שמביא למחסור ולכמות לא מאוזנת של בנים ובנות באפליקציות האלה.

* שנית, זה פשוט לא עובד. הרוב המכריע של הבנות פשוט לא מסכימות להצעות כאלה ולשיח לא מכבד.

* בנוסף, בואו תשמעו על מקרה שקרה באמת ותסיקו מסקנות: בחור שלא נזכיר את שמו חיפש את האחת שנים רבות. בכל האתרים, האפליקציות, המסיבות ומה לא. עד שהיא הגיעה. "האחת" מבחינתו. כל הדייטים הראשונים היו מושלמים והוא שמח שסוף סוף הכל מסתדר. ואז הגיע הזמן לפגוש את החברות שלה. התברר שבעבר הוא התכתב באחת האפליקציות עם אחת החברות הכי טובות שלה, דיבר איתה בצורה מאוד לא מכבדת ויצא לגמרי "דוש". אחרי שחברתו הטריה ראתה את השיח הלא נעים שהיה לבחור שלה עם חברתה הטובה (הכל נשמר ברשת) היא פשוט גלגלה אותו מכל המדרגות. ישראל היא מדינה קטנה...


אחת הסיבות שהחלטנו ש"הפרויקט של תומר וכריס" יהיה מבוסס על ערכים משותפים היא כדי להפוך את השיח ליותר עמוק ופחות מושפע מנראות חיצונית. ספיד דייט בריבוע ושאר הפעילויות שאנחנו מארגנים לרווקים ולרווקות מהווים הזדמנות מצוינת להכיר אנשים במציאות, בלי פילטרים ולא דרך המקלדת.



פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page