top of page

חודש שכולו ניקיון

בוקר טוב לכולם.. אפריל הגיע, פסח בא ובנוסף למצות ובישולים מה עושים בפסח? מנקים! אז החודש נקדיש את הטור לחברות מוצרי הניקיון הנפוצות בארץ. כל בוקר נדון בהרחבה באירועי היום בפינת #היוםלפני בקבוצת הפייסבוק של צעירי רמת גן גבעתיים.


אז כפי שכולנו יודעים לפני פסח צצה אווירת ניקיון בארץ ובכל מקרום מנקים. גם מי שלא שומר חמץ בפסח מנקה.. ובכל מקום שאני הולכת אני רואה שואבי אבק, מגבונים ומישהו שותף ריצפה. תרשו לי לגלות לכם סוד קטן שאמא שלי לימדה אותי.. מי שמנקה כל השנה לא צריך לנקות במיוחד לפסח. לכן אני אישית אף פעם לא מנקה לפסח: כי הבית שלי תמיד נקי ומבריק. אז חולי הניקיון כמוני וגם מי שקצת פחות, יודע שבארץ יש כמה חברות גדולות שמוכרות מוצרי ניקיון.. אז בואו נכיר אותן קצת.




החברה הגדולה והמוכרת ביותר היא כמובן סנו. סנו הינה חברה ישראלית העוסקת בייצור, שיווק והפצת מוצרים בתחום הניקיון, הקוסמטיקה ועוד. החברה נוסדה בשנת 1965 ע"י ברונו לנדסברג אשר הקים מפעל למוצרי ניקיון בבת ים. משמעות השם סנו בלטינית הינה בריאות. בעקבות הצלחתה בישראל החברה החלה לשווק גם מוצרים בעולם. אז כפי שאתם יודעים החברה היום מוכרת במגוון תחומים שלא כולם נוגעים לניקיון הבית. בתחום הניקיון בית אני ממליצה על ה"סנו גט" אני אישית אוהבת עם תוספת אבקת סודה, אני קאלק לניקוי ברזים , סנו נירוסטה.. ואיך אפשר בלי המנקה חלונות האקולוגי בריח לימון וניקוי רצפות בריח בית מלון. וקחו טיפ קטן: לנקות לכלוך ממייבש הכביסה מומלץ להשתמש סנו אנטי קאלק הלבן. דרך אגב לסנו יש שירות משלוחים מדהים עד הבית וכולל הרבה מבצעים ועובד עם מועדוני צרכנות לדוגמת חבר או בהצדעה. נכנסים לאתר.. מזמינים ומישהו אחר סוחב את זה עד הבית.


ואחרי סנו נעבור לחברה החביבה עלי מכל, יעקבי. אני והחברה הזאת זה ממש סיפור אהבה. אז קצת על יעקבי, החברה נוסדה בשנת 1954 על ידי יעקב יעקבי כחנות קטנה לצבעים, חומרי בנייה וחומרי ניקוי בדרום ת"א. שני הקווים הבסיסים של החברה הינם איכות ללא פשרה ומחיר ללא כיס. בין הייתר החברה מייבאת המון מוצרים ייחודים מעבר לים.. וכמה נקודות מעניינות: החנות המיתולוגית עדיין קיימת בתל אביב. חברת יעקבי הייתה הראשונה להציג מנקה חלונות לציבור בארץ.. עד אז ניקו עם מים (איך אני ההייתי שורדת..). אז מה מומלץ ביעקבי? השאלה הקשה היא מה לא. המותג הכי אהוב עלי אצלם זה אסטוניש.. מה אני משתמשת בו? מה לא. אם אני צריכה לדבר על כל מוצר שם לא נסיים עוד שנתיים. מוצרים נוספים מעולים זה דזיטול.. הוא במילים אחרות איך מגינים על עצמנו מבקטריות. הבעיה עם יעקבי שלא תמיד המוצרים שלהם זמינים בכל החנויות. ולכן יש שתי אופציות מעולות. הראשונה באתר החברה יעשו עבורכם משלוח עד הבית וגם ישפרו אותכם במגוון מתנות.. (ממש חג לאומי אצלי..) ואופציה הכי פשוטה באזורנו הינה להזמין מ wolt. תוך רבע שעה הכל מגיע.. בחיי נראה לי הם החנות החביבה עלי ב wolt.


חברה ישראלית מעולה נוספת הינה ניקול. ניקול היא חברת בת של המותג חוגלה קימברלי, לשעבר חברה. חוגלה קימברלי הינה החברה הגדולה בישראל ליצור מוצרים חד פעמיים. החברה נוסדה בשנת 1963 כחברת בת של נייר חדרה ליצור מפיות, נייר טואלט ומגבות נייר. בהמשך הם פנו גם לתחומי הגינה נוספים. בחברת הבת ניקול עוסקים בכל מה שקשור לאבזרים לניקוי. שקיות אשפה, מגבונים סמרטוטים ועוד. אני כבר שנים אומרת שאם שולחים אותי לאי בודד אני מבקשת לשלוח איתי מגונים צהובים של ניקול. המוצרים של החברה איכותיים ומומלצים.


אז היום קצת נגענו בחברות מוצרי הניקיון בארץ.. אם אני אצטרך לתת טיפים בניקיון נוכל לכתוב פה מגילות. כל מי שיש לו שאלות על מוצרי ניקיון, פתרונות ניקיון, טיפים לניקיון מוזמן לפנות אלי.. רק אל תשאלו אותי איפה למצוא מנקה כי אני נגד העסקת מנקה בבית. אז זה הכל לפעם, שיהיה לכולנו חודש מלא ניקיון וניפגש כל בוקר בפינה היומית,



פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page