top of page

עשר המכות של עולם הדייטינג

פעם היה אחד, פרעה, שלא הסכים לשחרר את בני ישראל ממצרים. בעקבות כך נחתו על המצרים 10 מכות.

אנחנו לא יודעים במה הרווקים והרווקות פשעו אבל גם עליהם נחתו 10 מכות. ואלה הן:


1. שפע מדומה - לא חסרות אופציות להכיר היום, בין אם זו אפליקציות הכרויות, מפגשי ספיד דייט או קבוצת הכרויות בפייסבוק. כביכול זה מרגיש כמו שפע אינסופי. אבל הוא מדומה. למה? כי עם כל השפע הזה רבים מתלוננים שהם בקושי מצליחים לצאת לדייטים.


2. קורונה - אנשים מסתכלים על הקורונה כמגפה ששרפה שנתיים מחיי הדייטים שלהם. אין לאן לצאת, לא רואים כלום עם המסכות, יש חשש להידבק, להתנשק ובחלק לא מבוטל מהתקופה נאלצנו לשמור בכלל על מרחק של 2 מטר. שלא לדבר על זה שנוצר קריטריון נוסף לפסול עליו - האם הצד השני התחסן או לא? ואולי הוא בכלל מתנגד חיסונים.


3. את ערה? - לך לישון. היה לך את כל הסוף שבוע ליצור איתי קשר. למה אתה שולח לי "ערה?" ב-11 בלילה? למרות שראיתי את ההודעה אני בטוחה במליון שאני דווקא אענה לך מחר בבוקר.


4. נעבור לווטסאפ? - אחרי כל החפירה בהודעות באפליקציה, החלפתם טלפונים, אבל למה שהוא יתקשר כשהוא יכול לשלוח ווטסאפ? והופ, החפירות הטקסטואליות ממשיכות. דברו בטלפון!!!


5. שקרים לבנים - הוא אומר שהוא 1.75, אבל את גבוהה ממנו בראש, הוא אומר שהוא בן 39, אבל זה היה נכון ב-2016, וכמובן - שקרים לגבי מספר הפרטנרים שהיו לפניך...


6. חניה - טוב, מה עם הדבר הזה? שעות של חיפוש חניה פשוט הורגים את הדייט. אין חניה ליד הבר, גם החניונים מלאים ובסוף הדייט אתם מוצאים את עצמכם מחפשים את הטלפון של החניון גרירה.


7. האלגוריתם של אפליקציות ההכרויות - האלגוריתמים של האפליקציות יעשו כל מה שביכולתם כדי לגרום לנו להתמכר, לחזור ולהשתמש שוב ושוב, להציג פרופילים לא מתאימים, לדרוש כספים, לחדש מנוי באופן אוטומטי וכמובן - להחביא טוב טוב את הכפתור של ביטול המנוי.


8. גוסטינג - היה לכם אחלה דייט, באמת. הוא אפילו הסתיים בנשיקה סוערת. החזרת אותה הביתה, שלחת לה הודעת לילה טוב והיא שלחה סמיילי ומאז - צרצרים, היא פשוט הפסיקה לענות. זה נקרא גוסטינג (מהמילה: רוח רפאים GHOST).


9. התיבה של הOTHERS - קבוצת הכרויות בפייסבוק. היא רשמה שהיא מעוניינת להכיר מישהו שעונה בדיוק לפרופיל שלך. אתה שולח לה הודעה אבל צוקרברג החליט שההודעה לא תגיע לתיבה שלה. פשוט מתסכל...


10. בררנות - בעולם הדייטינג של היום כולם באים עם רשימות מכולת מטורפות. אנחנו דור שרגיל לקבל את כל מה שהוא רוצה בלחיצת כפתור ונוצר מצב שכולם פוסלים את כולם...


"רבים מהכישלונות בחיים היו לאנשים שלא הבינו עד כמה קרובים היו להצלחה כאשר ויתרו." ~ תומאס אלווה אדיסון

מה שחשוב לזכור, זה שאחרי 10 המכות בני ישראל יצאו בסוף ממצרים, זה אומנם לקח להם 40 שנה אבל בסוף זה קרה. אז אם אתם קרובים לגיל 40 - אולי אפשר להיות אופטימיים :)



מי אנחנו?


למי שלא מכיר, אנחנו תומר וכריס, שדכנים ומאמנים ליצירת זוגיות. אנחנו מציעים למחפשי הזוגיות שבינכם לא רק ייעוץ וליווי בדרך למציאת פרטנר\ית לחיים אלא גם משלבים זאת עם שידוכים מתוך מאגר של מעל ל-4,000 רווקים ורווקות כך שקל לנו למדוד את ההצלחה של הלקוחות שלנו באופן פרקטי. חוץ מזה אנחנו מארגנים מפגשי הכרויות וערבי ספיד דייט מדליקים, אז שווה לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלנו :)



פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page