top of page

קהילה מתגייסת לסייע

אתמול נערך יריד התרמה בפארק הלאומי שארגנה אנג'ליקה ריבין, צעירה בת 28, כדי לממן תרופות למען אמה שחלתה. אנג'ליקה חברה בקבוצת הפייסבוק "צעירי רמת גן - גבעתיים" כבר 4 שנים והיא תמיד היתה מהחברות היותר פעילות בקהילה.


החבר'ה מהקבוצה התגייסו בהמוניהם להקמת יריד מוצלח:

- עומרי פרץ היה אחראי על איוש עמדת הכניסה, שם קיבל את האורחים בחיוך ומדד חום לכל הנכנסים (בכל זאת, קורונה). עומרי סיפר לנו שבהתחלה רק הציע את עצמו לסייע בהסעת החפצים ועם הזמן נשאב לתוך הפעילות, ואפילו עזר לאנג'ליקה להשיג סיקור תקשורתי ומימון לקמפיין שהקימה.

- לילי רוז סינגטולין, אחת המנהלות הבולטות בצעירי רמת גן גבעתיים, הכירה את אנג'ליקה מקרוב במסגרת המדור שהיא עורכת "צעירים אלופים" בהקשר של פעילויות שעשתה למען הקהילה, טרם מחלתה של אמה. גם לילי התגייסה למען היריד, בין אם בסיוע בשיווק ובין אם בלקיחת אחריות על קיפול ומכירת הבגדים ביריד. כריס לגבעומר, מנהלת נוספת בצעירי סייעה לה במשימה :)

היו עשרות דוכנים, ספרים, תכשיטים, משחקים, חפצי אומנות, הפעלות לילדים ואווירה מדהימה. כשיודעים שהכסף הולך לתרומה אנשים לא חושבים פעמיים ורוכשים מכל הבא ליד, במיוחד כשהמחירים היו סבירים לגמרי והחבר'ה יצאו עם שקיות מלאות בכל טוב...


מתן מלך, גם הוא חבר בצעירי שיש לו לא מעט רקע בצילום והפקות וגם הוא יצא מלך. מתן התנדב לבוא עם כל ציוד הצילום שלו ולסייע בסיקור האירוע. הסרטונים שלו סייעו להעביר לחבר'ה שבקבוצה את האווירה שביריד ורבים מהם הגיעו בזכות הסרטונים. תמר בן טאטא, חברת הקבוצה ראיינה את אנג'ליקה באחד הסרטונים והתוצאה לפניכם:


יש עוד המון בעלי עסקים ברמת גן ובגבעתיים שמות שאפשר לציין כמו שרונה שפרגנה לאנג'ליקה תספורת וסידור שיער לקראת האירוע, חברת ספורטיז' שארגנו פעילויות ספורט כיפיות לילדים, סטפן זכארוב שתרם את מכונת הקפה שלו ואייש עמדות מכירה באירוע ועוד עשרות חבר'ה שתרמו חפצים חדשים ומשומשים ועזרו בכל מה שצריך לעשות לטובת האירוע.


מדהים לראות איך קהילה מחבקת את אחד מחבריה שזקוק לעזרה ונראה שבמבחן התוצאה לא רק שהיריד הצליח מעל המצופה, אלא גם גויסו עשרות אלפי שקלים שיסייעו לאמא של אנג'ליקה להתמודד עם המחלה.


אנחנו רוצים לומר לאנג'ליקה ולכל מי שסייע - כל הכבוד, ולאחל לאמה של אנג'ליקה רפואה שלמה :)

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page