תומר וכריס

6 ינו 20203 דקות

ספיד דייט - איך זה עובד? מה היתרונות?

עודכן ב: 22 יונ 2021

קיים מגוון של דרכים לחיפוש זוגיות: להכיר במקום העבודה או הלימודים, דרך חברים, מפגשים חברתיים, שידוכים (יש את הפרויקט של תומר וכריס שאומרים שהוא די מוצלח 😉), אתרי הכרויות, אפליקציות ואם אתם ממש אמיצים - אפשר גם להתחיל ברחוב עם מי שמוצא חן בעינינו.

בפוסט הזה נדבר על האופציה של ספיד דייט, ומה היתרונות שלה על פני האפיקים האחרים. יש כמובן גם את "ספיד דייט בריבוע", אחד מאירועי הדגל שאנחנו מארגנים, אבל עליו נספר בהמשך :)

אז איך נראה אירוע ספיד דייטינג?

בכניסה מקבלים מדבקה עם השם ודף עם שמות כל החבר'ה שתפגוש היום. ישנם כ-16 סבבים של דייטים קצרים כאשר בסוף כל דייט מסמנים על הדף אם הפרטנר מצא חן בעינינו או לא. בסוף האירוע מעבירים את הדף עם כל מי שמצא חן בעינינו למארגנים ולמחרת הם מעדכנים עם מי מהחבר'ה שיצאנו יש התאמה הדדית. במידה ויש התאמה הדדית מעבירים להם את הטלפונים כדי שיוכלו להמשיך לצאת לדייטים נוספים.

5 יתרונות של ספיד דייט על פני אפיקים אחרים?

  1. קצר - לפעמים אנחנו נמצאים בדייט רגיל ואנחנו מתים שהוא ייגמר וזה פשוט לא נגמר - בספיד דייטינג אחרי 6 דקות זה מאחורינו ואפילו לא צריך להתנצל ששכחת לכבות את הגז בבית :)

  2. מגוון - בספיד דייט תפגשו מגוון רחב של אנשים. חלקם כמובן פחות מתאימים אבל מבין כולם, כנראה שיהיו כמה שימצאו חן בעיניכם. גם אם אתם שייכים ל5% שלא מצאו אף פרטנר פוטנציאלי - זה עדיין ערב מעניין וכיפי שתוכלו בעתיד להיזכר בו בחיוך...

  3. אין שתיקות מביכות - ב-6 דקות אשכרה יש לך זמן לשאול את השאלות שמעניינות אותך, לקשקש קצת והופ - נגמר הזמן ועוברים לאדם הבא. לא סתם קוראים לזה ספיד דייט.

  4. יעילות - ספיד דייט הוא ערב מאוד יעיל מבחינת הזמן, הכסף והאנרגיה שמשקיעים בו. אין הרבה אפיקים בהם תוכלו להתלבש ולהתארגן רק פעם אחת ולהכיר כמה בני זוג פוטנציאלים באותו ערב בלי לבזבז זמן רב על הפחות רלוונטים שבהם.

  5. אלכוהול - בד"כ יש משקה אלכוהולי כלול במחיר לכל המשתתפים כך שכולם מגיעים משוחררים יותר.

מה זה ספיד דייט בריבוע?

תשכחו את כל מה שידעתם על דאבל דייטים

כאבולוציה של הספיד דייט הרגיל, יצרנו את "ספיד דייט בריבוע". כל אחד מהמשתתפים מגיע עם חבר מהבית ויוצאים יחד לסבב של דאבל דייטים. כל דאבל דייט נמשך יותר זמן מדייט רגיל בספיד דייט כי אנחנו מכירים 2 אנשים ולא אחד. ברביעיה האווירה הרבה יותר קלילה מאשר בזוג.

10 סיבות מדוע ספיד דייט בריבוע אפילו עדיף מספיד דייט רגיל?

  1. מרימים - בספיד דייט בריבוע יש איתך פרטנר שתוכלו להרים אחד לשני, לסייע, לתמוך, לתת טיפים וגם להעביר יחד בצחוקים דייטים פחות מוצלחים כשיש.

  2. אלטרנטיבות - אם אנחנו פחות מתחברים לאחד מיושבי השולחן, תמיד יש מישהו אחר בשולחן שאפשר לקשקש איתו.

  3. איכות הקהל - הקהל שמגיע הרבה יותר איכותי מספיד דייט רגיל. זה לפחות הפידבק שאנחנו קבלנו מחבר'ה שניסו גם וגם.

  4. הדברים הקטנים - יש המון מחשבה בהפקת האירוע החל מהפרטים הקטנים. לא נחשוף את הסודות המקצועיים שלנו אבל הדברים הקטנים הופכים את האירוע לכיף ומוצלח גם יחד

  5. הצלחה - הסטטיסטיקות מדהימות! בספיד דייט בריבוע יש אחוזי הצלחה מאוד גבוהים. ממוצע של מעל ל-50 התאמות הדדיות (כלומר מעל 100 בסה"כ)

  6. קלילות - השיחות הרבה יותר קלילות בזכות הנושאים שהכנו מראש שמונעים תחושה של ראיון עבודה

  7. אפשרויות - בספיד דייט בדאבל פוגשים יותר אנשים בפחות זמן

  8. מחיר נח - בזכות האג'נדה החברתית של המארגנים, המחיר נח משמעותית יחסית לספיד דייט רגיל

  9. יעילות - בספיד דייט קלאסי אתה צריך להציג את עצמך לכל אחת בנפרד. בספיד דייט בדאבל אתה מציג את עצמך ל-2 נשים בכל פעם, כלומר רק חצי מהפעמים וזה מאוד משמעותי.

  10. כיף - כי זה פשוט כיף יותר. כולם יוצאים בסוף עם חיוך!

3 עובדות מעניינות:

1. כמעט בכל אירוע אחד מזוגות הבנות מורכבת ממישהי שהביאה את חברה שלה לספיד דייט בריבוע לכבוד יום ההולדת :)

2. לאחרונה ביקשו מאיתנו להנחות ספיד דייט בריבוע בשידור חי בערוץ 13 . זו כנראה הפעם הראשונה בהסטוריה של הטלביזיה הישראלית שעושים שספיד דייט בשידור חי (במציאות זה נראה שונה לגמרי)

3. מדי פעם אנחנו מקבלים גם אירועי ספיד דייטינג קלאסיים רגילים.

רוצים עוד פרטים על הפעילות?

https://www.mahaluz.co.il/speeddate

לפרטים נוספים אפשר לשלוח לנו הודעת ווטסאפ ל-0559384488 או פשוט ללחוץ על הקישור:

http://bit.ly/TomerKrisSpeedDate
 

בנוסף אנחנו מאפשרים לכל המשתתפים להירשם ללא תשלום למאגר השידוכים שלנו "הפרויקט של תומר וכריס". במסגרת הפרויקט אנחנו מלווים רווקים ורווקות בדרך לזוגיות הן ע"י בניית אסטרטגיה וייעוץ והן ע"י שידוכים מתוך המאגר.

    16