top of page

רווקים ורווקות, למה פורים זו הזדמנות מעולה להכרויות?

עודכן: 6 במרץ

"חג פורים, חג פורים, חג גדול הוא לרווקים...".

השיר המקורי מדבר על כך שפורים הוא חג גדול ליהודים שניצלו מרצח העם שהמן זמם לבצע בהם. כיום, מלבד המסורת, אנחנו טוענים שחג פורים הוא חג גדול לרווקים ואפשר לומר שהוא בעצם החג האולטימטיבי להכרויות. האווירה, התחפושות והשמחה פשוט עונים על הצורך המרכזי של רווקים ורווקות להתרועע ולהכיר באופן פרונטלי, ממש כמו שהיו עושים לפני עידן אפליקציות ההכרויות. אז בין אם אתם מחפשים זוגיות ובין אם אתם מחפשים בילוי כיפי במיוחד - פורים זו אחלה הזדמנות לצאת ולבלות באיזה מסיבה טובה, ואחרי חלוף הקורונה, השמחה תהיה כפולה ומכופלת...


מה הופך את פורים לחג גדול לרווקים ורווקות?


  • אווירה - בניגוד ליום יום שבו אנשים תקועים בסמארטפונים שלהם, פורים הוא הזדמנות חד פעמית שבה כולם מרגישים בנח להתנהג בצורה מאוד חברותית גם עם זרים. הרחובות מלאים באנשים מחוייכים ובמצב רוח טוב, התחפושות והאווירה הכללית מביאות לכך שגם חבר'ה ביישנים מרגישים שזה לגיטימי לגמרי לעצור זרים ברחוב ולדבר איתם על התחפושת שלהם. אותם זרים גם כנראה יזרמו איתכם בשיחה כי אין מה לעשות - זו האווירה.


  • משפטי פתיחה - אחד הדברים שאנחנו הכי מתקשים כשאנחנו רוצים לשוחח עם מישהי \ מישהו שמוצא חן בעינינו, בהם זה למצוא משפט פתיחה טוב שבו אפשר להשתמש. זה קל למצוא את המילים כדי לפתוח בשיחה, בעיקר כשיש לנו כוונה רומנטית מאחורי הדברים. לחג פורים יש פתרון מאוד פשוט לסוגיה. אפשר לשאול את מי שמוצאת חן בעינינו "למה התחפשת" והנה יש לנו אינטרקציה חדשה עם מישהי שבא לנו להכיר. חשוב כמובן שהשיחה תמשיך ותהיה מעניינת ומשולבת בהומור שאלה מיומנויות בפני עצמן, אבל היי, לפחות יש לנו שורת פתיחה טובה :)


  • הזדמנות להראות יצירתיות - אם כבר מדברים על תחפושות, אנחנו ממליצים בחום להשקיע בתחפושת יצירתית. אם הכנתם תחפושת מיוחדת, אנשים באופן טבעי ינסו לעצור ולשים לב אליכם ולתחפושת ואולי אפילו לומר מה דעתם עליה. זה פחות יקרה אם סתם שמתם על עצמכם כובע של שוטר. ישנן תחפושות שממש מתאימות ליצירת אינטרקציה עם אנשים. אם התחפשת למשל לקלפי עם פתקי הצבעה, כל אורחי המסיבה יעצרו אצלך כדי להצביע ויווצרו המון הזדמנויות להכרויות, אפילו אם התחפשת לארנב, אפשר לחלק גזרים לעוברים ולשבים. מלבד האינטרקציות שתחפושות מקוריות או מתוחכמות יוצרות, הן כמובן גם ירימו את קרנכם בעיני הסביבה.


  • מגוון אנשים ואירועים - בפורים יש המון מסיבות ואירועים שם תוכלו לפגוש המון אנשים חדשים שלא תפגשו במסיבות רגילות. יש אנשים שפחות יוצאים למסיבות במהלך השנה אבל לפורים יש חוקים משלו וחייבים לצאת לאיזו מסיבה טובה. גם אלה מכם שיוצאים המון ולפעמים מרגישים שאתם רואים בכל מסיבה את אותם האנשים, דעו שבפורים יוצאים לבלות גם חבר'ה פחות בליינים שלא יוצאים בד"כ למסיבות כך שהקהל יהיה מגוון יותר (ויש אומרים, איכותי יותר). אחלה הזדמנות ללא ספק.




דוגמאות ל-3 תחפושות יצירתיות מימין לשמאל:

1. ציור תנין על הפנים שהפה שלו נפתח בכל פעם שמדברים,

2. תחפושת קבוצתית של רכבת הרים בפעולה.

3. תחפושת של קלפי עם פתקיות הצבעה.


אז לאן יוצאים לבלות?

יש המון מסיבות רחוב ויוזמות מדליקות בתל אביב. כמו תמיד שווה לראות אם מה הלו"ז מארגנים משהו מיוחד לכבוד החג. השנה למשל, יש מסיבת פורים מדליקה בתל אביב, ובמסיבת פורים נוספת לרווקים ורווקות בשושן פורים בפתח תקווה. לגמרי שווה לדגום אחת מהן :)


גם בשאר השנה אפשר למצוא המון פעילויות מדליקות לצעירים בהן אפשר להכיר בני ובנות זוג פוטנציאלים באתר של מה הלו"ז.


ואנחנו בטח לא הראשונים ששואלים:

"מדוע לא יחול פורים פעמיים בשבוע?"

חג שמח לכולם!



מי אנחנו?

למי שלא מכיר, אנחנו תומר וכריס, שדכנים ומאמנים ליצירת זוגיות. אנחנו מציעים למחפשי הזוגיות שבינכם לא רק ייעוץ וליווי בדרך למציאת פרטנר\ית לחיים אלא גם שידוכים מתוך מאגר של מעל ל-5,000 רווקים ורווקות, כך שקל לנו למדוד את ההצלחה של הלקוחות שלנו באופן פרקטי. חוץ מזה אנחנו מארגנים מפגשי הכרויות וערבי ספיד דייט מדליקים, אז שווה לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלנו :)


פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page