top of page

איך להשיג בחורה מעל הליגה שלך?

עודכן: 8 בפבר׳ 2022

\

היי. כאן שוב ג'וני הרווק הרציונלי. בפוסט הקודם הסברתי מה המשמעות כשאומרים על מישהי "היא לא בליגה שלך", מה ה"ליגה" של כל אחד בהקשר של הכרויות, טעויות נפוצות שאנשים עושים כשהם מגדירים מה זו ליגה, ועל כך שתמיד צריך לחשוב הסתברותית.


הערה חשובה: אני מתנצל מראש אם אני פוגע כאן ברגשותיו של מישהו מהקוראים כשאני מדבר על ליגות ורושם "איך להשיג בחורה מעל הליגה שלך", הכוונה בכותרת היא למעשה איך למצוא מישהי יותר מושכת בעינייך (מבחינת אופי, יופי וכל מה שחשוב לך) מאשר מי שהצלחת למצוא ולהיכנס איתה לקשר עד היום. המטרה היא שלא תיכנס בעתיד לקשר רציני עם פשרה משמעותית בעייניך, וגם לקצר לך תהליכים להגיע ליעד הזה. כל מה שאני רושם כאן מבחינתי זו האמת לאמיתה.


בפוסט הזה אסביר איך אפשר בעבודה קשה (מאוד) להשיג מישהי מעל הליגה שלך, אני שוב מדגיש שחשוב מאוד לקרוא ולהבין את הפוסט הקודם כדי להפיק ערך מהעצות ומהשיטות שבפוסט הזה.


גיבשתי לכם כאן רשימה של הצעות ושיטות שאני מכיר, אשמח גם לשמוע בתגובות הצעות נוספות שלכם שיוכלו להחכים אותי ואת קהל הקוראים.


1. לנסות יותר

דבר ראשון שנובע ישירות ממה שכתבתי עד עכשיו הוא לנסות יותר, לצאת ליותר אירועים, לפעול יותר באתרי הכרויות, ספיד דייטים, ריקודים, כל דבר. לפנות לכמה שיותר בחורות, חשוב מאוד לגוון ואם יש איזשהוא אפיק הכרויות שממש לא מצליח לכם גם אחרי שניסיתם להשתפר בו במשך תקופה אז להפסיק איתו ולהקדיש יותר זמן לאפיקים המוצלחים יותר.


2. שיפור עצמי

להתמיד בשיפור עצמי ולשפר את הליגה שלך בעיקר על ידי שלושת הדברים שציינתי בפוסט הקודם - חוש הומור, חשיפה (לחלוק דברים אישיים) ולהיות קשה להשגה. כל זה יעלה לנו את הסיכוי להצליח עם בחורה אקראית כך שבדוגמה שנתתי בפוסט הקודם אם היה לי סיכוי של 1 ל-80 להצליח עם מישהי עם ציון 7 אז אחרי שיפור עצמי הסיכוי ישתפר ל-1 ל-30.


אגב כשמדובר על חוש הומור אז כן הרבה מזה הוא כישרון טבעי אבל כן ניתן לשפר חלק ממנו ע"י מיקוד מחשבתי בשיחה, במה הבחורה ואני אומרים וכל הזמן לחשוב איך להצחיק מהדברים הנאמרים בשיחה. חוש הומור הוא כמו שריר שאפשר לפתח וזה גם עניין של הרגל. מה שכן חשוב זה להיות באיזון - לא להיות ליצן החצר מצד אחד אבל גם לא להיות נטול כל חוש הומור מצד שני.


3. איתור כשלי שוק

מדי פעם (לא כל הזמן) לנסות לאתר כשלי שוק - אלו דברים שקורים כאשר הבחורה לא מודעת לשווי שלה, למשל מישהי שהתחלת איתה במקום דווקא קשה להתחלה כמו נגיד בחוף הים והתמזל מזלך ונפלת על מישהי ממש שווה (שכן מחפשת להכיר באופן כללי) אבל היא לא פעילה באף פלטפורמת הכרויות כמו אפליקציות ששם תקבל מיליון הצעות וכו' ואז היא בקושי תקבל הצעות מה שיקטין לך את התחרות.

כלומר לעיתים לנסות להתחיל דווקא במקומות שקשה להתחיל בהם ואז יש לך פחות תחרות.


4. השיטה החשאית:

כדי להסביר את השיטה הזו דמיינו נגיד מצב של פערי ליגות רצינים - למשל שפחות הולך לו כלומר אחד בליגה ממש נמוכה, והוא מעוניין בבחורות בליגה גבוהה - כלומר מישהי עם ביקוש גבוה שבאופן טבעי תהיה בררנית יותר.

ברור שאם הוא ינסה לפנות אליהן ישירות יהיה לו סיכוי 1 למיליון עם כל אחת, אפילו אם הוא יראה בחורה כזו באיזה אירוע נגיד טיול והוא יתחיל איתה שיחה שבמהלכה יהיו קצת יותר מדי שאלות הכרות והבחורה תריח שהוא מנסה להתחיל איתה אז גם אין לו סיכוי.

ואפילו אם לא הריחה שהוא מנסה להתחיל איתה עדיין הוא בבעיה כי אם ינסה להתחיל איתה היא כמעט בטוח תסרב ופעם הבאה שיראה אותה יהיה אולי בעוד כמה חודשים אם בכלל..


אז מה הוא כן יכול לעשות?? גם את זה נמחיש בדוגמא: נניח והוא הצטרף לקבוצת הליכה ויש שם בחורה שווה שבא לו עליה והיא באה בקביעות למפגשים, אז הוא יכול להתחיל ליזום שיחה כל פעם בקטנה, לשאול שאלה אחת, לספר סיפור, להשתלב בשיחה שהיא מדברת עם קבוצת אנשים, לתת לקשר להיבנות... כל הזמן להקפיד על 3 הדברים הכי חשובים: חוש הומור, חשיפה ולהיות קשה להשגה (שזה נגיד יכול להתבטא בלחתוך ממנה אחרי כמה דקות שיחה בהתחלה), עם הזמן שהקשר נהיה חזק יותר לעבור לקצת יותר שאלות הכרות, קצת יותר דברים אישיים, ובאיזה שהוא שלב שהוא מרגיש שנוצר חיבור וסוג של משיכה או אפילו סימפטיה כלפיו מצד הבחורה אז להזמין אותה לצאת. חשוב לבחור במסגרת שרואים את הבחורה באופן שוטף ואפשר לבנות קשר לאורך כמה מפגשים.


נתתי כאן דוגמה קיצונית של פערי ליגות רציניים להדגשת הנקודה, במצב שהפערים רציניים יש סיכוי נמוך לשיטה לעבוד, נגיד אותו בחור שהיה לו סיכוי של 1 למיליון בשיטות ישירות אז בשיטה הזו הסיכוי יעלה ל 1 ל 100.

אבל ככל שפערי הליגות מצטמצמים כך הסיכוי עולה וכך גם אפשר לחפף בחלק ממרכיבי השיטה כמו כמות ואופי השאלות, מספר המפגשים ועוד..


בגלל שזו שיטה עם סיכויי הצלחה שמאוד קשה לאמוד אותם וגם משתנים מבחור לבחור אז לא הייתי שם את כל האסימונים על השיטה הזו וכן משקיע באפיקי הכרויות יותר ישירים אחרים, אבל בהחלט מומלץ לשים 10-20 אחוז מהזמן וההשקעה בשיטה הזו, וגודל הזמן תלוי גם בפערי הליגות של הבחורות שמחפשים - ככל שמחפשים הפרש ליגות יותר גדול כך מומלץ להשקיע יותר זמן בשיטה הזו.


5. שיטות שונות אחרות

שיטות שונות אחרות כמו למשל להיות ידיד של מישהי שווה ולנסות ליצור חיבור שיוביל למשהו יותר מידידות או לארגן אירועים ואז הבחורות קצת יותר נמשכות למארגן, להיות חלק מחבורה מגובשת של בנים ובנות, ועוד כל מיני...


עכשיו נניח ואנחנו פועלים בכל השיטות שציינתי לאיזו רמת שיפור ריאלית ניתן לצפות, בהערכה גסה מאוד בהנחה שחיפשנו לפחות שנה (ואף רצוי כמה שנים), אם כאשר התחלנו היינו מסוגלים למצוא בחורה בציון X, אז סיכוי די טוב שנצליח למצוא מתי שהוא עד סוף התהליך בחורה בציון גדול ב 2 כלומר X+2. למעשה שיפור ציון ב-1 פשוט נובע מכך שאנחנו מנסים ופונים להרבה יותר בחורות לעומת המאמץ הסביר, ושיפור ציון ב-1 נוסף נובע משאר הדברים שציינתי כולל בייחוד השיפור העצמי.


הערה חשובה: לא כללתי כאן שיפורים טריוויאלים אך לרוב קשים מאוד לביצוע - לדוגמה בחור שהוא שמן ועובד קשה ומרזה משמעותית אז הוא ישר משפר בליגה אחת או שתיים את מצבו, או ניתוחים פלסטיים וכו'.


אם אתם שואלים את עצמכם למה זה כל כך קשה להשתפר משמעותית ומה עם כל "אמני הפיתוי" שמבטיחים לנו שיפור דרמטי אם רק נעלה את הביטחון העצמי שלנו, נהיה יותר מובילים ועוד..

אז קודם כל לדעתי המהות של כל אדם והדברים העיקריים הם אוסף של דברים שלא ניתנים לשינוי או כמעט בלתי אפשרי לשינוי - דברים כמו מראה, כריזמה (שחלקה היא קול ואופן הגיית הדיבור), אינטלגנציה, חוש הומור ועוד.. והמהות הזו קובעת את רוב ההצלחה שלנו עם בני המין השני, ולגבי "אמני פיתוי" אז כל תורת הפיתוי לא תעזור אלא אם כן ממש מדובר במישהו עם חסרון בוהק נגיד מגמגם עם בחורות אז כן לעבוד על ביטחון עצמי ושהוא לא יגמגם יכול לעזור משמעותית, או מישהו שנוטה לבקר אנשים ואז עובדים איתו על זה, כלומר מישהו שעושה טעויות קשות ומובהקות.


לסיום, כל אחד צריך לעשות לעצמו את החשבון האישי אם שווה לו כל ההשקעה הזו בשביל למצוא מישהי מעל הליגה שלו.

אגב, יש גם כאלו שאומרים שלא שווה להם והולכים על הליגה שלהם וזה בסדר גמור, אבל זה שיקול אישי של כל אחד עם עצמו.. מה שכן לדעתי חשוב לכולם להיות מודעים להכול ולחשוב נכון.

מי שכן שואף למצוא מעל הליגה שלו חייב להבין שזה מסע עם הרבה נסיונות בדרך והרבה כשלונות וכאבי לב עד שבסוף מצליחים, אבל אני אישית הייתי עד לחברים (וגם אני) שהצליחו למצוא בחורות 2-3 ציונים מעל הליגה שלהם, מה שכן משותף לכולם היה שיצאה להם הנשמה עד שהם הצליחו..


כמו בפוסט הקודם אני שוב מתנצל בפני הקהל הנשי שקוראות את הפוסט הזה, כתבתי אותו בעיקר לקהל הגברי שבו אני מבין יותר, אבל הרבה מהדברים עובדים גם הפוך וההגדרות הן די דומות.


בהצלחה ומי יתן ונמצא את הבחורה מעל הליגה שלנו עוד השנה :)


על הכותב:

אהלן כולם, כאן ג'וני הרווק הרציונלי. בחרתי להשתמש בשם אנונימי מכיוון שאני מדבר בין השאר על דברים שנויים במחלוקת, אבל כל מה שאני אומר מבחינתי הוא אמת לאמיתה, הידע שלי מבוסס על המון שנות ניסיון של דייטים, התחלתי ממקום מאוד נמוך שבו לא יכולתי להשיג בחורה סבירה גם אם חיי היו תלויים בזה.


לאורך השנים ניסיתי המון המון דברים, למעשה כמעט כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו, כולל העזרות במאמנים אישיים בתחום. השתפרתי הרבה וכיום אני מצליח להשיג בחורות הרבה יותר אטרקטיביות בעיניי לדייטים לעומת מי שפעם הייתי יכול להשיג, אני מכוון לקשר רציני.


אני רוצה לחלוק עם כולם את הידע שצברתי ועלה לי בדם, יזע ודמעות, אני רושם רק דברים שאכן עבדו לי בשטח. לי אישית אין איזה אינטרס כספי או משהו בסגנון, אני רק רוצה שכל אחד יצליח למצות את מלוא הפוטנציאל שלו, שלא יתפשר משמעותית על הקשר שלו, ושלא יצטרך לעבור דרך חתחתים כמו שאני עברתי. בהצלחה לכולם :)

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page