top of page

בשבילה הכל

היא לא מבינה איך כל פעם מחדש זה קורה. מישהו שנראה נורמלי, באמת עושה את הרושם הכי שפוי והכל – הוא דווקא זה שהכי שורט אותה בסוף. והיא הכי מגיע לה שיהיה לה טוב. ומצחיק שהיא כזאת נשמה טובה. היא שואלת אם זה משהו אצלה. אולי זו היא שבוחרת רק את אלה שבעניין של לשבור לה את הלב.

וכולם אומרים לה את זה. זה ברור לכולם אבל היא היחידה שלא רואה את זה איכשהו. וגם אם זה הכי קלישאה – אין מה לעשות. לא מגיע לו מישהי כמוה.

אבל אצלה זה תמיד להקשיב ולהנהן ולהגיד אתה צודק. אבל זה די ברור שההנהון הזה לא אומר כלום. באותה מידה יכולת לדבר על זה שאתה עובר לגור על פסגת הקלימנג'רו ושאתה מצפה ממנה לתמוך בעסק הזה גם כלכלית ולא רק מורלית.

היא אחת שההסברים הרגילים לא עובדים עליה. צריך לחשוב על זה אינטלקטואלית.

זה לא הסיפור הרגיל של בחורות טובות ומניאקים, יש כאן משהו אחר. היא דווקא ממש מודעת לחסרונות שלה, ויודעת שהיא לא תמצא מושלם, אבל כן מישהו שאפשר לדבר איתו. באמת. מישהו שסוף-סוף יבין אותה ועל זה היא לא תתפשר.

אבל לא משנה כמה היא כבר חזקה היום, וכמה היא עוד תבנה את עצמה - איכשהו החבר'ה הלא טובים דווקא ממש טובים בלשחק סטנגה נגד הלב שלה.

אלה לא אנשים ששואלים אותה לדעתה. הם לא יחכו לאישור וזה למה זה שיט. כי להיות בחור טוב זה אומר לחכות. אם היא רק הייתה נותנת סימן, משהו. לא היה אכפת לך להסתבך בשבילה עם החוק, לעשות הכול כדי להעיף אותם ולא היה אכפת לך כלום. אתה יודע שברגע האמת היית חזק, איך אפשר שלא.

אבל היא לא מבקשת ממך לשחרר אותה, ואתה לא איזה איש מערות שיחליט בשבילה.

אתה מספיק ג'נטלמן כדי להשאיר את הכדור הזה אצלה, והוא גם יישאר שם עד שהיא תגיד. עד שהיא תבין שהיא יכולה להפסיק להילחם. אתה זה שתילחם בשבילה. אתה זה שהיה נותן בשבילה הכול. אתה הרי רק מחכה ליום שבו היא תבוא ותגיד שהיא רוצה.

לעזאזל. רק תגיד שהיא רוצה.

וכן, אתה בודק אופציות נוספות. גם היא צריכה לדעת שכל זה יכול להיעלם. אתה יוצא אבל לא מוצא. זה אף פעם לא קרה.

כל האלה שיצאת איתן אף פעם לא היו מספיק מעניינות. פחות הבינו שהן צריכות גם לתרום משהו, לא קלטו שיש לך עוד אופציות. חבל שאי אפשר כבר בתחילת הדייט להוציא תמונה שלה. להגיד שיש להן הרבה להוכיח אם הן רוצות לעמוד ברמה שלה. אתה לא אומר כלום אבל.

והן בכל זאת קולטות. ולמרות שהן לא תרמו שום דבר ולא היו מעניינות – עדיין לא נעים. אין לך ממש כוח שוב להתעסק עם דברים כאלה. לא מבין למה לא פשוט המשכת לחכות לה.

מה לעשות - אתה לא רוצה לבאס. אתה לא רוצה שהן ילכו אחר כך הביתה וישאלו את עצמן למה בכלל הן טורחות.

אז מנסה לקדם אותן קצת. לתרום להן טיפים שילך להן יותר טוב. אם הן היו כמוה אז היה להן הרבה יותר טוב. נטו בשבילן. לך זה לא ישנה.

ופה זה מתחלק לשתיים התגובות, כי יש את אלה שיוצאות הכי בסדר איתך. מודות לך על האכפתיות וכאלה. אבל יש את האלה שאתה קצת מרחם עליהן. לא קולטות שעשית להן טובה, חוסר ביטחון קיצוני כנראה.

ישבת והשקעת זמן בשבילן שלא ימשיכו ליפול בדיוק באותם קטעים. אבל מה לעשות - עבודה עצמית אי אפשר לעשות בשביל אחרים.

וזו בדיוק הבעיה. אלה שכמוה עשו עבודה עצמית הן כבר תפוסות. אמנם לרוב על ידי איזה מניאק, אבל תפוסות. הוא לא קולט אותן וסתם מנסה לשנות אותן. אבל תפוסות.

ואתה גם בעצם תפוס. אתה לא באמת יכול להתפשר.

אתה לא תוותר הרי על אהבה. אם תוותר מה יישאר לך בחיים, לא יישאר לך כלום.

ואתה לא תיתן מעצמך על סתם. אתה לא יכול לבזבז את זה עד שתבוא מישהי שראויה.

אבל אז, כשהיא תבוא, אתה מה זה תיתן. אתה רק מחכה ליום שבו היא תבוא ותגיד שהיא רוצה.


פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page