top of page

רעיונות לדייטים בתקופת הקורונה ובכלל

עודכן: 8 באוג׳ 2021

סוף סוף יש לכם התאמה בטינדר. אפילו עשיתם דייט בוידאו והכל נראה תקין אז הגיע הזמן להיפגש, אבל איפה?

השאלה "לאן אפשר לצאת בתקופת הקורונה?" חוזרת בקבוצת הפייסבוק "צעירי רמת גן גבעתיים" כל כך הרבה, שהחלטנו לכתוב לכם פוסט עם ריכוז של כמה רעיונות שמהם תוכלו לבחור את מה שמתאים לכם.


הדייט הסטנדרטי:

גשו ל-AM:PM הקרוב לביתכם, קנו 2-4 בירות, תתפסו לעצמכם איזה ספסל ודברו על החיים. הנה לכם הדייט הכי פשוט שיש - קרוב, זול,קליל ושאינו מצריך יותר מדי השקעה.


דייט פיקניק:

קחו לכם מחצלת, בקבוק יין, אולי גם משהו לנשנש, תבחרו פיסת דשא מוארת ותהנו מדייט מדליק במיוחד. למשקיעים במיוחד אפשר להכין סלסלת פיקניק חמודה שם אפשר לשים גם לחמים וגבינות. העלצנים יכולים פשוט לבצע הזמנה מוולט ישר למקום מושבכם. חשוב לוודא שהדשא לא רטוב. אה, וכמובן - לא לשכוח פותחן ליין :)


דייט ספורטיבי:

טיול אופניים משותף לאורך החוף או בירקון יכול להיות ממש מדליק. אפשר לשלב אותו גם עם עצירה במקום יפה לאורך הדרך. אם שניכם יודעים להחליק אפשר להחליף את האופניים ברולרבליידס. חובבי ריצה יכולים פשוט לצאת לריצה יחד, רק חשוב לוודא שאתם פחות או יותר באותה רמה כדי שתוכלו לשמור על קצב אחיד. חשוב לציין שבכל האופציות "הספורטיביות" האלה קצת יותר מורכב לתקשר זה עם זו וגם מזיעים לא מעט ולכן אופציה מנצחת יכולה להיות הליכה משותפת בפארק עם נוף מתחלף והמון נושאי שיחה.



דייט קניות:

לעסוקים שבינכם, דייט בסופר יכול להיות גם משעשע וגם פרקטי מבחינת ניצול הזמן שלכם. מעבר לכך, אפשר גם ללמוד המון על הצד השני לפי הדרך שבה הוא עורך קניות. חוץ ממצרכים אפשר גם לעשות שופינג משותף של בגדים, צעצוע לכלב, מתנה לאחיין או כל דבר אחר. אנחנו יכולים לשתף שבדייט הראשון שלנו שהיה בשישי בצהריים, תומר הלך להסתפר :)


דייט בטייק אוואי:

אומנם יש המון מסעדות, בארים ובתי קפה שסגורים בתקופת הקורונה, אבל יש לא מעט מהם שהחליטו לפתוח במתכונת של טייק אוואי. בין אם זה בירה, יין, פיצה, או גלידה, אפשר להגיע למקום, להזמין מה שרוצים מהדלפק ולמצוא כסאות שאינם שייכים למקום עצמו. עיריית תל אביב ועיריית הרצליה פיזרו כסאות ברחבי העיר בקרבת המסעדות בדיוק לשם כך, אבל אפשר למצוא אחלה מקומות לשבת בכל מקום מרכזי, למשל ככר אורדע בר"ג, ככר המייסדים בפ"ת ועוד. דווקא המקוריות בבחירת המקום תעניק לכם לא מעט נקודות אצל הצד השני.


דייט של חובבי טיולים ואיכות הסביבה:

רבות דובר על הישראלי המכוער שמשליך אשפה בכל מקום. אם אתם אוהבים טבע ואם איכות הסביבה חשובה לשניכם, אפשר לקבוע דייט שבו תטיילו יחד באחד הגנים הלאומיים עם שקיות אשפה ותאספו שקיות במבה ריקות, כוסות פלסטיק ועוד דברים שמלכלכים את הטבע שלנו. כששניכם פועלים למען מטרה ערכית משותפת סביר שתתחברו יותר. דייט מהסוג הזה הוא גם טוב לסביבה, גם להרגשה הטובה שלכם וגם יהיה סיפור ממש מדליק לנכדים :)


דייט רכב:

אפשר לקחת את הרכב, לעצור במקום עם נוף יפה (ים, הר, מצפה כוכבים). מביאים תרמוס עם קפה או תה, אפשר גם פירות חתוכים ויין, שמים איזה דיסק טוב ברכב ומדברים אל תוך הלילה. אם חשוב לכם גם לשמור על 2 מטר, אפשר להגיע ב-2 רכבים שונים. זה דייט שמתאים במיוחד לימים גשומים.

דייט נגד השחיתות:

אומנם חצי מדינה סגורה, אבל למזלנו להפגין עדיין מותר. אפשר לקבוע ללכת יחד להפגנה, על אחד הגשרים או בירושלים. לפגוש אנשים מעניינים על הדרך, להכיר את הצד השני בצורה קצת אחרת ועל הדרך לתרום למען המאבק (בהנחה ששניכם מאמינים בו).


יוזמות מיוחדות לדייטים:

שמענו על לא מעט יוזמות שמסייעות לרווקים בתחום הזה, למשל אנשים שהחליטו לנדב את הבתים והחצרות שלהם עבור דייטים (יש אפילו קבוצת פייסבוק של כמה אלפי חברים שנפתחה עבור הנושא). מיני ישראל מאפשרת לקיים דייטים בתחומה, תל אביב פתחה את סוכות המציל שאינן בשימוש עבור דייטים ואנחנו בטוחים שאם רק תחפשו, תמצאו לא מעט יוזמות ואפשרויות כאלה באזור מגוריכם. אחנו מצאנו המון אופציות בקבוצה של "צעירי רמת גן גבעתיים" בפייסבוק.


דייט בבית?

קבלנו המון תלונות של רווקות על כך שרווקים מנסים לנצל את הקורונה ולהזמין אותן הביתה כבר בדייט הראשון, אז אנחנו רוצים לפנות לבנים: אם אתם מכוונים לקשר רציני, אנחנו ממליצים לכם בחום לא להציע הצעות כאלה למישהי שטרם פגשתם. זה לא מכבד אותה ולא מכבד אתכם. הקורונה היא לא תירוץ. רק לאחר שנפגשתם במציאות ומצאתם חן אחד בעיני השניה, אפשר לגשש בעדינות עם הצד השני אם זה בסדר מבחינתו להיפגש בבית (עדיף תמיד על המרפסת או על הגג אם יש).


לסיכום

הקורונה פה כבר זמן רב ואין סיבה לעצור את החיים שלנו בתקופה הזו. בהחלט אפשר להכיר חבר'ה חדשים באמצעות אפליקציות הכרויות או יוזמות כמו מפגשי הכרויות בזום. אחרי ששוחחתם והחלטתם שאתם רוצים להיפגש, זה הזמן לתת ליצירתיות שבכם לעבוד כדי לבחור את הלוקיישן הכי מתאים. עם זאת, בסופו של דבר זה פחות משנה איפה נפגשתם. המורכבות בדייט בתקופת הקורונה ברורה לשני הצדדים, אבל אם אתם אנשי שיחה טובים, מעניינים, ורבליים ובעלי חוש הומור אז הדייט יצליח בכל מקום.


שיהיה בהצלחה!!



מי אנחנו?

תומר וכריס, שדכנים ומארגנים של ערבי הכרויות (בזום בתקופת הקורונה ופרונטליות בכל זמן אחר).

מוזמנות ומוזמנים להירשם ללא תשלום למאגר רווקים ורווקות שמתוכו אנחנו משדכים ללקוחות שלנו...

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page