top of page

והמובטל הבא שעוזב את האי...

עודכן: 18 באוג׳ 2020


אנחנו שמחים לארח אותכם כאן באיי הבטלה.

כפי שאתם יכולים לראות, חילקנו אתכם לשתי קבוצות - מימין שבט המעסיקים. אתם אנשים צעירים יחסית בשיא כוחם ו/או בעלי מעמד. יש ברשותכם חברה משגשגת שהקמתם ולעיתים ירשתם.

לכן, כמובן - אתם מקבלים יתרון. לכם יש זכות לבקש ולקבל עזרה כלכלית כאן על האי אף אם יש לכם מקורות מחיה. הכל כדי שתוכלו להתקדם ולהרוויח כמה שיותר. לעומת זאת, כאן משמאל יש לנו את שבט העובדים. כפי שאתם רואים שבט העובדים מגוון ואין איזשהו חוט מקשר בין חברי השבט. יש בו גם צעירים, חלקם מבתים מאתגרים, לצד אנשים בגיל פנסיה ובעלי צרכים מיוחדים. לכם אנחנו ניתן אורז פעם בשבוע - רק כי לא מאפשרים לנו לתת פחות. משום מה מחייבים אותנו שתשרדו.

שבט העובדים - נא לזכור לא לבקש עזרה. אם בכל זאת תבקשו תיתקלו במענה אוטומטי. "אנו עסוקים בפניות קודמות וחוץ מזה כולם בקשיים, לא רק אתם". ואם תעשו מחאות - לא נצלם אותן, כך שחבל שתבזבזו אנרגיה. זה לא הולך להיות קל.

על האי תעברו משימות שונות ומשונות, משימות שתבדוקנה עד כמה אתם חזקים ובריאים.

על בסיס תוצאות המשימות השונות שבט המעסיקים יוכל להתרשם מהרווח שהוא עתיד להפיק מכם. בסופו של דבר יתבצע סינון של שבט העובדים, וכולנו נגלה מי עובד חיוני יותר ומי סתם אפס. האחרון שיישאר על האי הוא העובד הטוב מכולם.

מיהו העובד שראוי להישאר?

אל תיתנו לסנטימנטים להטעות אתכם. זכרו – המטרה היא להרוויח, אף אחד מכם לא רוצה להפסיד! כל האמצעים כשרים, וכפי שאתם יודעים מעונות קודמות לא תמיד כדאי לשחק משחק יפה. אל תדאגו האם העובדים יהיו מרוצים. הם יקבלו בהבנה אם תגידו שאין לכם ברירה. זאת סיטואציה קשה לכולם ועליהם להבין גם את הצד שלכם.

אמרו להם שממש לא רציתם לפטר.

אני מזכיר ששבט המעסיקים יכול להחליט גם להוציא לאי החל"ת. מי שמגיע לאי החל"ת - יצטרך להילחם על זכותו למקורות מחייה אך עדיין יוכל להישאר במשחק.

באי החל"ת תצטרכו לעבור אתגרים שונים. חלקכם לא יהיה זכאי למקורות מחיה. גם מי שיימצא זכאי יצטרך למלא שאלונים רבים שרובם יזכו להתעלמות מאיתנו כאן על האי. בוודאי תשמחו לשמוע שלפי תגובות הגולשים באתר שלנו אין דבר מהנה יותר מאשר לראות את פרצופם של אלה שמילאו הרבה שאלונים ולא קיבלו דבר. אם תתייאשו או שלא תישאר לכם ברירה תוכלו לחפש עבודה חדשה ונצלנית מבין שלל עבודות השקר כלשהו שיוצעו לכם באי החל"ת. ועדיין לא הזכרתי את הדבר הכי חשוב - לאורך כל המשחק תהיה אפשרות לקוות או להתחנן שמישהו מקבוצת המעסיקים יחזיר אתכם.

עובד שיתקשה לתפקד בתת התנאים ויתברר שאכן זקוק להתחשבות במצבו, על אי החל"ת יקבל כנראה את אמצעי המחיה המינימליים ביותר. אך ככל שגילו מתקדם יותר גובר הסיכוי שלא יקבל עזרה כלל. אנחנו לא רוצים שיישאר איתנו כאן – זוכרים, אנחנו רוצים להרוויח כמובן! יהיה מעניין לראות כמה זמן תשרדו אתם העובדים באי החל"ת כשאתם מתחמקים ממשרות לא רציניות בהגדרות מעורפלות שסתם ייקחו לכם זמן ואנרגיה, ומתי תתייאשו ממשלוח קורות חיים במצב שבו אף אחד לא חוזר אליכם.

קבוצת המעסיקים - אל תרגישו רע כשאתם דורשים מעבר למה שאתם צריכים, כן, דווקא בתקופה קשה זו. וגם לא כשאתם לוקחים ממעט האוכל של קבוצת העובדים. תשחקו חכם - אל תחזיקו על האי עובד שאי אפשר להשתמש בו. הוא סתם בזבוז של משאבים. המצפון יכול להשאיר אתכם מאחור. עכשיו הגיע הזמן לגלות מי הכי יעיל, מי הכי רווחי את מי אנחנו יכולים לפטר כי הוא פשוט מונע מאיתנו להשיג יותר ויותר.


למקומות, היכון – אבטלה!



פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page