top of page

טיפים למציאת אהבה בימי קורונה

עודכן: 11 בדצמ׳ 2020

ישנם רווקים שבתקופת הקורונה, אבל לא רק בה, מרגישים שהלחץ עולה. הסיבה לכך היא שמבחינתם השעון מתקתק, הזמן חולף ולא רק שלא מצאו את האחד, אלא גם שהתהליך תקוע בגלל שכל אחד ספון בביתו מחשש להדביק או להידבק ואין אופציה לצאת לדייטים.



מה שחשוב בכל הסיפור זה לא להיות בלחץ. לקחת את הזמן שהתפנה ולהוציא ממנו את המקסימום.

הנה מה שאנחנו מציעים לעשות בזמן הזה:

  1. להצטרף למפגשי הכרויות בזום - אנחנו לא היחידים שתקועים בבית ואם זה המצב, עדיין אפשר לעשות את זה יחד בזום ותוך כדי לפגוש רווקים ורווקות נוספים שגם הם כנראה מרגישים כמונו. יש לא מעט פעילויות של הכרויות בזום שבהם תוכלו לקשקש עם חבר'ה נוספים שגם להם התקופה הזו קצת קשה, מעבר לכיף שבדבר, אפשר להתחיל לאסוף כמה טלפונים, לצרף חברים חדשים לפייסבוק וברגע שאפשר יהיה לצאת לדייטים באופן חופשי אז גם להיפגש :)

  2. ללמוד דברים חדשים - כדי לשפר את מצב הרוח שלנו, זה הזמן ללמוד דברים חדשים שתמיד רצינו ולא היה לנו זמן. רכישת מיומנויות חדשות, התפתחות אישית, עבודה על החיוביות והסובלנות שלנו, שיפור הבטחון העצמי ועוד. לעבוד על לשפר את עצמנו, גם בעיני אחרים וגם בעיני עצמנו כך שבבוא היום כשנצא לדייט, נהיה אטרקטיבים יותר בעיני המין השני. גם מיומנות כמו נגינה על גיטרה מוסיפות כמה נקודות ואפשר לעוד עליהן בתקופה הזו.

  3. לשפר נראות חיצונית - אסתטיקה היא אחד הדברים החשובים כשאנחנו בוחרים פרטנר. דברים שאפשר לעשות בתקופה הזו הם ריצה בפארק, שכיבות שמיכה, כפיפות בטן ועבודה כללים על עצמנו כדי שנהיה חטובים יותר, שנרד במשקל ונשדרג הן את הנראות הפיזית שלנו, הן את מצבנו הבריאותי והן את הבטחון העצמי שלנו.

  4. לשדרג את הפרופיל שלנו באתר ההכרויות - אנשים שוכחים לפעמים שבאפליקציות ההכרויות התחרות מאוד גבוהה. לכן כדי להצליח יותר, אפשר לנסות ולהצטלם תמונות חדשות מוצלחות יותר, להוסיף טקסטים שנונים יותר או עמוקים יותר לפרופיל ובעצם להפוך את הפרופיל שלנו אטרקטיבי ככל האפשר בעיני אלה שנתקלים בו. מוזמנים להציץ ברשימת אפליקציות הכרויות מומלצות

  5. להכיר חבר'ה חדשים אונליין - בתקופות כאלה יותר אנשים נמצאים באפליקציות וברשתות החברתיות. אפשר להתחיל ליצור קשרים חדשים שיהוו דייטים פוטנציאלים ברגע שהתקופה הקשה תסתיים. קל מאוד להכיר אנשים חדשים בקבוצות פייסבוק הכוללות חבר'ה שעשויים להתאים לנו שמדברות על נושאים שמעניינים אותנו. לצעירים מכל הארץ מומלץ לבדוק את מה שקורה בקבוצת הפייסבוק צעירי רמת גן גבעתיים.

  6. לקבוע דייט וידאו - ממש כמו דייט רגיל, אפשר לקבוע שעה ולקבוע שעושים שיחת וידאו שתהיה דומה ככל האפשר לדייט. זה מקורי, זה מיוחד וזו חוויה שתוכלו לספר עליה יום אחד לנכדים. לא חובה להיפגש במציאות כדי לדעת אם קשר יכול להתאים או לא. אפשר ללמוד המון מאותו דייט בוידאו. מה שכן, ככל שהקורונה נמשכת, דייטים בוידאו הופכים להיות יותר ויותר מיינסטרים.

  7. להגדיל אפשרויות - אם נרשמתם כבר לכל האתרים ועדיין לא מצאתם מישהו מספיק רציני ומתאים, מדי יום, ובתקופה האחרונה אפילו פעמיים ביום, מגיעים אלינו רווקים ורווקות ואנחנו מציעים להם להכיר חבר'ה שנרשמו אצלנו. אם אתם עדיין לא רשומים למאגר ההכרויות והשידוכים שלנו - זה הזמן. ההרשמה היא ללא תשלום.

  8. לצאת לדייטים - בתקופת הקורונה המגבלות כל הזמן משתנות, מקומות נסגרים ונפתחים וקצת יותר מורכב למצוא לוקיישנים לדייט. זו הסיבה שהכנו לכם רשימה של רעיונות למקומות שאפשר לצאת אליהם לדייטים בתקופת הקורונה


אם כל זה לא עזר ואתם רוצים לקחת את העניין צעד קדימה - בתקופה הזו החלטנו בפרויקט של תומר וכריס להחליף את פגישות השידוכים והייעוץ שאנחנו עורכים עם רווקים ורווקות בפגישות בזום. איך זה עובד? בדיוק כמו פגישה רגילה, תקבלו ייעוץ אישי של איך אפשר להגיע לזוגיות בצורה אפקטיבית ומהירה יותר וכן ננסה לחבר לכם חבר'ה מתאימים מתוך המאגר שלנו. היתרון הקטן הוא שלא צריך להזיז את הרכב ולחפש חניה אבל היתרון הגדול יותר הוא שלא צריך לחשוש אם כריס מתעטשת :)


בנוסף, אנחנו מארגנים מפגשי הכרויות בוידאו לרווקים ולרווקות. זו פעילות ממש מדליקה המשלבת שיח משולב הכרויות כשכמות הבנים והבנות בפעילות שווה ויש התאמה בגילאים. מאחורי המפגשים עומד קונספט מיוחד שבו בתחילת המפגש אנחנו נתקשר ללא מצלמות ונגלה איך הצד השני נראה רק בהמשך המפגש. הרעיון מזכיר קצת את הרעיון של דייט בחשיכה או "love is blind" למי שמכיר.


כדי לתאם פרטים נוספים על כל אחת מהאפשרויות שהצגנו כאן, אפשר לשלוח לנו הודעת ווטסאפ ולשאול שאלות. זה גם המספר לתאום פגישה של שידוכים או הרשמה למפגשי ההכרויות בזום שאנחנו מארגנים.


מי אנחנו?

תומר וכריס, שדכנים ומארגנים של ערבי הכרויות (בעיקר בזום בתקופת הקורונה). מוזמנות ומוזמנים להירשם ללא תשלום למאגר רווקים ורווקות שמתוכו אנחנו משדכים ללקוחות שלנו...


פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page