top of page

אז מי אנחנו בעצם ומה זה הבלוג הזה?

עודכן: 22 ביוני 2021

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלנו בנושא זוגיות.

למי שלא מכיר אותנו, אנחנו תומר וכריס, זוג נשוי עם תינוקת קטנה. עד לפני 3 שנים היינו רווקים ואנחנו מכירים את עולם הדייטים והאפליקציות מקרוב ומה שאנחנו עושים בחיים זה לסייע לחבר'ה רווקים ורווקות להיכנס לזוגיות.

התחלנו מפגישות המשלבות שידוכים וייעוץ בנושא מציאת זוגיות (יש לנו מאגר של רווקים ורווקות עם יותר מ-3,000 שרשומים אצלנו).

בהמשך התחלנו גם לארגן פעילויות חוויותיות לרווקים ורווקות שמהוות פלטפורמה מצוינת להכיר את החצי השני באופן טבעי (מומלץ בחום למי שמאס בטינדר ודומיו)...

מראיינים אותנו לא מעט לעיתונות ולטלביזיה ובשבוע שעבר אפילו ארגנו עבור ערוץ 13 ספיד דייט בשידור חי.

המון זוגות נוצרו במהלך השנים בעקבות הפרויקט, בין אם בזכות שירות השידוכים, בין אם בספיד דייטים ובין אם באמצעות הליווי האישי שאנחנו מעניקים במציאת זוגיות.

אחרי שנים רבות בניהול פרויקטים בתחום ההייטק, אנחנו מוצאים בתחום הזה המון סיפוק בתחום הזה ורואים בו שליחות של ממש.


במהלך השנים בהן אנחנו עוסקים בתחום, אחרי שקיימנו מעל ל-600 פגישות אישיות עם רווקות ורווקים, אחרי שהרמנו מעל ל-100 מפגשי הכרויות המוניים, צברנו המון תובנות משמעותיות, ואת חלקן נחלוק איתכם פה בבלוג הזה.

למשל, איפה מומלץ לחפש את האחד, איך להתגבר על פרידה, האם יש דרך להתגבר על הבררנות הטבעית שלנו, מה הדברים שבאמת חשובים בזוגיות לטווח הארוך, מחקרים שנעשו בתחום ועוד מלא טיפים שלנו שיסייעו לכם לצלוח את עולם הרווקות בדרך אל הזוגיות הנכספת.

מוזמנות ומוזמנים להיכנס לכתבות נבחרות שבבלוג הזה:

ועוד המון נושאים מעניינים...


בנוסף, אנחנו מציעים למחפשי הזוגיות שבינכם לא רק ייעוץ וליווי בדרך למציאת פרטנר\ית לחיים אלא גם משלבים זאת עם שידוכים מתוך מאגר של מעל ל-3,000 רווקים ורווקות כך שקל לנו למדוד את ההצלחה של הלקוחות שלנו באופן פרקטי. חוץ מזה אנחנו מארגנים מפגשי הכרויות וערבי ספיד דייט מדליקים, אז שווה לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלנו :)

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page