Karin Dubinsky

12 מאי 20203 דקות

קורונה ובינג'ינג

עודכן ב: 11 אוק 2020

אז היי! שמחה להצטרף לאתר הזה ולתרום את חלקי בתקופה מורכבת זו. מכיוון שאני כרגע חסרת עבודה ומחפשת תוך כדי גם עבודה וגם את עצמי, אני מתעמקת בדברים שלא צפיתי בהם, או שצפיתי, או שכדאי לי לצפות.

למרות שהיו דברים דומים בעבר ועדיין, לא משהו כזה, לפחות לא פה. המציאות הפכה להיות מציאות כמו בסרט, בו ניתן לצאת רק עם מסיכה שחונקת, להתרחק מאנשים ולהישאר כמה שיותר בבית. והאמת שכבר התרגלתי למציאות הזו ואולי היא אפילו לא כ"כ זרה לי, כבן אדם שכבר לא כ"כ סוציאלי כמו בעבר. אל תבינו לא נכון - אני בן אדם שתמיד שואף להיות נחמד אחד לשני ולעזור, אבל בתור זאב בודד אני לא באמת מקיפה את עצמי באנשים. המסע לחיפוש העצמי הוא אף פעם לא קל, ואני יודעת כי הייתי שם בעבר ונכנעתי למוסכמות של עבודה שאני לא נהנית ממנה מ-8 עד חמש בערב רק כדי לסגור את החודש. ההרגשה שונה, ואולי זה גם השתנה. אולי זה הזמן להתחיל שוב דברים חדשים, גם אם זה מפחיד. אין ספק שהדבר שהכי חסר הוא לצאת לקולנוע, ים או למסעדה, אבל בקרוב גם זה יחזור פול פאוור. מאז ומתמיד הייתי בן אדם של סרטים שמוציאים אותי מהשגרה המעייפת וזה לא ישתנה לעולם - ולכן אני משתפת בסרטים והסדרות של תקופת הקורונה/בטלה שלי, להנאתכם:

1. "הנוסע השמיני" - כל מי שמכיר אותי יודע שאני חולת סרטי הנוסע השמיני, וכל פעם מוצאת את עצמי חוזרת אליהם מחדש. דווקא לא לראשון, תתפלאו, אלא לשני, שמבחינתי הוא סרט ההמשך הגדול ביותר בכל הזמנים (ומיד אחריו - "שליחות קטלנית 2"). השלישי עשה לי טראומה ובינינו הוא גם לא כזה טוב, הרביעי מלא באקשן וההתפתחות מעניינת לכן אני אחזור גם אליו. למי שלא יודע ולא אובססיבי לפרטי טריוויה כמוני, מומלץ לקרוא את הטריוויה ב-IMDB על מאחורי הקלעים, עם הבמאי ג'יימס קמרון שמאוד סבל מהצוות של הסרט ונלחם בכל כוחו על מנת להוציאו לאור כפי שהוא רוצה ולפי החיזיון שלו. מה אפשר להגיד? זה הצליח לו בגדול, עם אפקטים ובובות יותר ריאליסטיות ומפחידות, שעולות על כל CGI שניתן לראות כיום.

2. "הארי פוטר" - גם אלה סרטים שאני חוזרת אליהם כל פעם מחדש, אבל משתדלת שלא יותר מדי כי גם ככה נמאס לי כמעט מהרוב. נו, גם זה קורה. בחודשיים האחרונים צפיתי בסרט החמישי ובסרט השישי - "Order of The Phoenix", ו-"The Deathly Hallows". בפניקס לא התעמקתי יותר מדי והוא סרט חצי מעצבן בגלל דולורס שבאה להרוס כל דבר טוב בהוגוורטס. ועדיין, קיבלה מה שמגיע לה בסוף. הסרטים האחרונים מאוד אפלים וההרגשה כל כך משתנה מהתמימות של הסרט הראשון (שלא כ"כ תמים בעצמו). מזל שלא ראיתי אותם בתור ילדה קטנה שחיה בתקופה הזו אחרת הייתי מצולקת לכל החיים.

3. "בין כוכבים" - Interstellar הוא סרט שכתבתי עליו ביקורת לאחרונה בדף שלי, The Geek Chick. צפיתי בו שוב במשך שלוש שעות לאחר שצפיתי בו בעבר ופרשתי בשיא כשלא הבנתי אותו כ"כ. כיום, בעיניי הוא אחד הסרטים הכי טובים שיש ויצירת מופת מבית כריסטופר נולאן המדהים. נושא הכוכבים תמיד עניין אותי מאז שהייתי קטנה וכל דבר קטן שאפילו קשור לזה, במיוחד בסרטים, מרתק בעיניי. מה יש שם, מי נמצא אי שם, מה אפשר לעשות כשנמצאים שם, ועוד מלא שאלות ולא לכולן יש תשובה. המסתורין זה הדבר המעניין באמת.

4. "על טבעי" - אחת הסדרות הכי אהובות עליי מאז ומעולם היא Supernatural. מאז שגיליתי את הרפתקאות שני האחים סאם ודין ווינצ'סטר, נשאבתי ולא יכלתי לחזור אחורה. אין ספק שהסדרה מאוד הדרדרה מאז העונה השביעית ונדמה שכבר לא היה להם רעיונות מה לעשות, אבל הם המשיכו בכל הכוח עד לעונה ה-15 והנוכחית, ויש הטוענים גם האחרונה (את זה עוד נראה). באמת שכבר אין יותר מה לעשות והיה עדיף לסיים לפני, אבל בסדר. רק בגלל שאני שומרת אמונים. כמו מעריצה נאמנה באמת שניסיתי לצפות בעונות האחרונות אבל כמעט נרדמתי וזה רק מראה שזה כבר לא מה שהיה. אז ניאחז בעבר ובזכרונות הטובים שיש מהסדרה הזו.

5. "המתים המהלכים" - זו סדרה שצפיתי בה רק בחודשים האחרונים, כשהחלטתי סוף סוף להבין במה מדובר, ואני שמחה שעשיתי את זה. בעבר צפיתי רק בעונה הראשונה ונגיד ככה, לא התרשמתי. אבל אין ספק שמאז זה רק השתפר ולמרות שהעונות האחרונות היו מעט מקרטעות - זו עדיין אחת הסדרות הכי איכותיות שיצא לי לצפות בהן ועם יותר מדי גועל (אפילו בשבילי). בתור חובבת זומבים ידעתי שאני חייבת לסיים את הסדרה ואני כבר מאוד קרובה לזה, אם יש איזשהו יתרון בתקופה הנוכחית בה אני בבית כנראה שזה זה.

היו עוד כמה דברים שצפיתי בהם אבל חשבתי שהקבועים הם אלה שראויים לאיזכור. ותזכרו, תמיד אפשר לפנות זמן אם זה משהו ששווה את זה, כמו סדרה, סרט או אפילו ספר טוב. נעבור גם את התקופה הנוכחית בתקווה עם יותר ידע, ניסיון, כסף וגם חופש כי מה החיים שווים בלי קצת חופש? ובנימה זו - בא לי חופשה אמיתית!

עד לפעם הבאה :),

קארין

    11