top of page

מה נשים רוצות? מה גברים מחפשים?

מה נשים רוצות? זו כנראה השאלה שגברים הכי שוברים את הראש לגביה. זה תקף בעיקר לרווקים, שמאוד סקרנים לדעת מה הבנות מחפשות בגבר שלהן ועל איזה תכונות הן פוסלות אותם. מאידך, יש המון בחורות מוצלחות ומוכשרות שמוצאות את עצמן לבד לאורך זמן ורוצות להבין מה הסיבה. "למה היא כן ואני לא?". מה לעזאזל גברים מחפשים?




אנחנו ננסה לסייע לכם למצוא תשובות אפשריות לשאלות הללו. נעשה זאת ב-2 דרכים: אנחנו נציג סקרים שערכנו בקרב בחורים ובחורות ב"צעירי רמת גן גבעתיים", קבוצת הצעירים הגדולה בארץ שמכילה אלפי רווקים ורווקות. בנוסף, אנחנו נציג את הפרמטרים שהכי הרבה רווקים ורווקות מבקשים כשהם מגיעים לפגישות של שידוכים וייעוץ זוגי במסגרת הפרויקט של תומר וכריס


מה שמעניין במיוחד הוא ההבדלים מהותיים בין מה שצוין בסקר לבין מה שנאמר לנו בשיחות פרטיות. בהמשך נסביר את הסיבות לכך.


איזה תכונות חשובות לנשים?


רוב הבנות מציינות אמינות, טוב לב, הומור, אינטיליגנציה ובטחון עצמי כתכונות הכי חשובות בגבר שהן מחפשות. הפתיע מאוד שרק 6 בנות בחרו באופציה של משיכה חיצונית שהופיעה גם היא בסקר. התגובות היו מלאות בתהיות של בנים על כך שדווקא אלה הן התכונות שנבחרו כחשובות ביותר ע"י הבנות. נראה שהמגיבים לא הפנימו עד כמה זה חשוב לנשים לתמוך ולבטוח בגבר שלהן.


התהיות של הבנים כן עולות בקנה אחד עם המידע שהצטבר בפגישות האישיות שלנו. רוב הרווקות שהגיעו לפגישה אצלנו אמנם ציינו בטחון עצמי, טוב לב, הומור ואינטיליגציה, אבל לפניהם מככבים משיכה חיצונית (בעיקר גובה) וקריירה (אפשר להסיק ממנה מעמד ומצב כלכלי)

איזה תכונות חשובות לגברים?


הבנים מציינים בראש סדר העדיפויות שלהם אינטיליגנציה, טוב לב, פנים יפות, הומור וקלילות. כמות המשיבים בקרב הרווקים נמוכה משמעותית מאשר כמות המשיבות בפוסט המקביל אצל הבנות כך שיכול להיות שהתוצאות פחות מדויקות. מה שכן, גם כאן חסרות כמה תכונות שבד"כ נאמרות לנו בשיחות פרטיות.


רוב הרווקים שהגיעו לפגישה אצלנו מציינים 2 תכונות שלא באו כ"כ לידי ביטוי בסקר. משיכה חיצונית (בעיקר גזרה) וגיל (בד"כ מבקשים מישהי צעירה בכמה שנים). אנחנו מניחים שנושא חשיבות הגיל פחות מדובר באופן פומבי, אבל בחורים רבים מסבירים לנו שנושא הפוריות מהותי להם ולכן הם מעדיפים מישהי צעירה. מאידך, כאשר מישהי נראית ממש לטעמם, הם יכולים להתגמש קצת, אפילו על הגיל.



על איזה מהנתונים אפשר לסמוך?


אתם בטח תוהים לגבי הסיבות להבדלים בין מה שצוין בסקר לבין מה שנאמר לנו בשיחות פרטיות. אנחנו מייחסים זאת לכך שאנשים נוטים להסתיר דברים שהצגתם באופן פומבי פחות תתקבל בצורה יפה ע"י החברה. זה לא נשמע טוב שהקריטריון המשמעותי ביותר בבחירת הפרטנר שלך הוא המראה החיצוני, הגיל או הכסף והמעמד. יחד עם זאת,בשיחות פרטיות איתנו כמעט תמיד יש העדפה לפרטנריות צעירות יותר ולפרטנרים בעלי עבודות נחשבות יותר.


לגבי המראה החיצוני, כאשר אנחנו מראים תמונות וסרטונים של חבר'ה פוטנציאלים שבמאגר שלנו, רוב הרווקים יצביעו על אותן בנות, ורוב הרווקות תצבענה על אותם בנים. ההינעלות על החבר'ה בעלי המראה החיצוני המצודד ביותר היא כנראה הסיבה העיקרית לכך שאותם חבר'ה סלקטיביים מקבלים סירובים מהצד השני. טוב יעשו הרווקים והרווקות אם ינסו באמת לבחור על פי הפרמטרים שנבחרו בסקר, מה שיביא לסיכויי הצלחה גבוהים משמעותית.


את פרויקט השידוכים שלנו החלטנו לבסס על בסיס ערכים אבל אם קשה לכם לנטרל את נושא המראה, אפשר לנסות להצטרף לפעילות סטייל "דייט בחשיכה" שבה מכירים אחד את השני קודם בלי המראה, ורק אח"כ רואים אחד את השני ומחליטים אם הוא מתאים. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לכולכם לעבוד על התכונות שהצד השני מחפש במידה וזה אפשרי - זה רק יכול לסייע.


ואם אתם צריכים עזרה במשהו... אנחנו כאן


תומר וכריס :)

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page